اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 23 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹ 13 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در ۲۳ فروردین به این شرح است .

 


سارق حرفه ای خودر در بابل به دام افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق خودرو و کابل برق با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو و کابل برق، موضوع در دستور کار ماموران انتظلامی بخش بندپی شرقی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ شالیکار خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 7 فقره سرقت از جمله سرقت 3 دستگاه خودرو و 4 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کلاهبردار میلیاردی در تنکابن دستگیر شد
فرمانده نتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری کلاهبردار 100میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری 100میلیارد ریالی فردی در یکی از استان های همجوار و مخفی شدن متهم در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی محل اختفای متهم در این شهرستان شدند.
سرهنگ شعبانی، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش به دام انداختند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به کلاهبرداری 100میلیارد ریالی با فروش دو واحد آپارتمان با استفاده از اسنادی جعلی در یکی از استان های همجوار اعتراف کرد .
سرهنگ شعبانی در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد .

-----------------------------------------------------

کشف 6 تن چوب جنگلی قاچاق در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف 6 تن چوب قاچاق و توقیف 2 خودرو در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ذات الله رضوانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فراورده های طبیعی ماموران پاسگاه انتظامی آغوزبن و عوامل جنگلبانی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 2 قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهمان را در حین حمل چوب با 2 خودروی وانت نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان دستگیر کردند.
وی از کشف مجموعا 6 تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودرهای این افراد خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ رضوانی در خاتمه عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است و قطع چوب های جنگلی علاوه بر آسیب و خسارت به طبیعت، منجر به از بین رفتن حق حیات در نسل آینده خواهد شد.

-----------------------------------------------------

کشف 10 کیلو گرم تریاک در نکا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري2 قاچاقچي مواد مخدر و کشف 10 کیلو گرم تریاک در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در در بیان اين خبر، گفت:در پي کسب خبری مبني بر حمل و جابجايي مواد مخدر توسط 2 عامل افيوني در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وي افزود: مأموران با انجام تحقيقات ميداني ،موفق به شناسايي محل تردد این قاچاقچیان مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصريح کرد : طي هماهنگي‌ های قضائي، متهمان در عمليات ضربتی در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگير شدند.
وی از کشف 10کیلوگرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
سرهنگ عزیزی در پايان به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از کشف 6 و نیم تن چوب جنگلی و ذغال قاچاق در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان با خبر شدند.
وی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی، متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان می کرد شناسایی و دستگیر کردند .
وی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم 6 تن انواع چوب جنگلی قاچاق و 95 کیسه ذغال کشف شد.
سرهنگ داداش تبار همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-----------------------------------------------------

ناکامی سوداگران مرگ در میاندورود
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 9 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "وحید محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق انواع مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در این شهرستان دستگیر کنند.
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 9 کیلو گرم تریاک در بازرسي از خودرو متهم خبر داد و گفت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچيان مواد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت هاي قاچاقچيان مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف 19فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت
فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از کشف 19 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "بهادر دیلمی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت های انتظامی موفق به شناسایی و دستگيري 11 سارق حرفه اي و كشف 19 فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.
سرهنگ دیلمی خاطر نشان كرد؛ در اين طرح از 190 واحد صنفي بازديد شد كه به 30 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد و 15 واحد صنفي نیز به علت عدم رعايت ضوابط قانوني و صنفي پلمپ شد .
وي از توقیف 111 خودروی متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضايي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي، ماموران موفق به دستگيري 22 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این طرح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و موفق به دستگيري 12 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110به مرکز فوريت هاي پليسي اعلام دارند.

-----------------------------------------------------

دستگیری 2 سارق اموال داخلی خودرو در فریدونکنار
فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگيري 2 سارق محتويات داخلی خودرو با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسن هاشم پور" در گفت ‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و محتویات داخلی خودروها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرتسان فریدونکنار، افزود: كارگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي صحنه‌هاي سرقت، موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
وی افزود: با هماهنگی قضائی متهمان دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 9 فقره سرقت اموال داخلی خودروها در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ هاشم پور در ادامه با بیان این که متهمان با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار دهند و هرگونه مورد مشكوك در این زمینه را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

دستگيري کلاهبردار ميلياردي در نوشهر
جانشین انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري کلاهبردار 30 ميليارد ريالي خبر داد.
سرهنگ "صدرا عبدی "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر، گفت: در پي شکايت یکی از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از وی با فروش مال غير از سوي فردي ناشناس، موضوع، دستور کار پليس آگاهی قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پلیسی از مالباخته، متهم را که پس از جلب اعتماد مالباخته تحت عنوان بنگاه معاملات ملکي از طريق فروش زمين مال غیر، از وی 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود شناسایی کردند.
جانشین انتظامی نوشهر، افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفيگاهش دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

-----------------------------------------------------

كشف 5 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف خودروی کامیون حامل 5 تن 700 کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: ماموران گشت انتظامی اين فرماندهي در حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی کامیون حامل چوب مظنون شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن700کیلوگرم چوب آلات جنگلی که توسط راننده خودرو از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
سرهنگ فرهودی، افزود: پس از تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس در برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

حادثه رانندگی با 2 کشته ویک مصدوم در محور هراز آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از وقوع حادثه رانندگی با 2 کشته و یک مصدوم در محور هراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت 8 و 41 دقیق شب گذشته، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز بلافاصله ماموران کلانتری 12 به محل حادثه اعزام شدند.
وی، افزود: در این حادثه که در کیلومتر 40 این محور به وقوع پیوست، یک خودروی پژو 206 با 2سرنشین زن و یک سرنشین مرد به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به گاردریل حاشیه محور برخورد کرد.
سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: بر اثر وقوع این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودروی مذکور به علت شدت جراحت های وارده در دم جان باختند و سرنشین دیگر آن مجروح شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه اظهار داشت: مصدوم این حادثه توسط عوامل امداد و نجات جاده ای به بیمارستان منتقل شد و علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار