مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته ۹۰۰۰ شغل ایجاد کرده است و در حال حاضر ۱۸ هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال در این نهادمردمی مرکزی فعال هستند.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 14 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است ، افزود: از اولویت‌های کمیته امداد درتوانمندسازی فرهنگی ، ساخت مسکن و ایجاد اشتغال است.
وی یادآورشد:ساخت سه هزار واحد مسکونی برای نیازمندان از برنامه‌های کمیته امداد است و کمیته امداد استان مرکزی از استان‌های پیشتاز در ساخت مسکن است.
وی از اجرای سومین پویش اطعام مهدوی در استان مرکزی با عنوان "اطعام مهدوی-تبرک رضوی" خبرداد و گفت: در ماه رمضان سال گذشته ۱۸۴ هزارو ۴۳۷ بسته معیشتی با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان و بیش از ۳۶۷ هزارو ۵۱۱ وعده غذایی گرم با اعتبار بیش از ۵ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان ۱۵ آشپزخانه به صورت متمرکز و ۱۰۰ آشپزخانه توسط مراکز نیکوکاری در سطح استان به منظور طبخ غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع بین نیازمندان با حفظ منزلت و کرامت مددجویی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: افزایش ۳۰ درصد کمک های انجام شده به نسبت سال قبل با کمک و هم افزایی ۲۴۶ مرکز نیکوکاری و خیران از برنامه های پیش بینی شده در ماه رمضان امسال است.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار خانوار مشترک کمیته امداد هستند، اضافه کرد: تنها در طرح اکرام ایتام و محسنین ۳۷ میلیارد تومان توسط خیران به خانواده ها کمک شده است.
وی گفت: علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی رشد کمک های مردمی در سال گذشته ۱۹۹ درصد بوده است که این اعتماد مردمی به کمیته امداد شایسته قدردانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار