رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، از حمایت‌ها و کمک‌های ارتش، سپاه روح الله استان، هلال احمر و شرکت نفت تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 15 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: مسئله کرونا و اپیدمی طولانی آن فقط مسئله ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اراک نبوده، بلکه تمام حوزه‌ها و ابعاد یک اجتماع را درگیر کرده است.
وی یادآورشد: با توجه به بحران طاقت‌فرسای اخیر دست یاری به سوی سازمان ها و ارگان ها و تمامی دستگاه های استان دراز کرده ایم و خوشحالیم که ارتش، سپاه، هلال احمر و شرکت نفت با تامین نیروهای انسانی، آمبولانس و تجهیزات برای درمان بیماران کرونایی ما را حمایت کردند.
متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: متاسفانه موج چهارم کرونا به قدری سنگین می باشد که تمامی مراکز درمانی را تحت تاثیر قرار داده و چه از نظر تجهیزات و چه از نظر نیروی انسانی با بحران های جدی روبرو هستیم، بنابراین تقاضامندیم که دستگاه ها و سایر ارگان ها به پا خیزند و به کمک دانشگاه بیایند چرا که دانشگاه همه آنچه را که در دست توان داشته است، همگی را با اخلاص به پای کار آورده و اکنون با دست خالی در حال جنگ با این اپیدمی هستیم.
دکتر جمالیان اضافه کرد: همه مردم باید برای مقابله با این ویروس بسیج شوند و همه آحاد استان می توانند کمک های خود را حتی به مقدار اندک به دانشگاه عنایت کنند، چرا که این کمک های اندک روی هم جمع گردیده و گره ای از مشکلات ما را حل می‌کند و این ها، مشکلات دانشگاه نبوده بلکه مشکلات کل مردم استان می باشد.
وی افزود: پویش نفس که توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک راه اندازی شده است به منظور تامین کپسول های اکسیژن برای بیمارستان های اراک و‌ نقاهتگاه می باشد و از کسانی که کپسول اکسیژن بدون مصرف در منزل دارند درخواست داریم آن را در اختیار دانشگاه قرار دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این اوضاع دردناک از حمایت‌های ارتش، سپاه، هلال احمر و شرکت نفت کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیداست سایر سازمان ها و دستگاه ها وارد عمل شوند و بتوانیم با یاری تمامی ارگان ها هر چه زودتر این اپیدمی را به پایان برسانیم و شادکامی آن برای همگان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار