اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 26 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 15 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در ۲۶ فروردین به این شرح است :

کشف میلیاردی دستگاه تولید ارز دیجیتال در ساری
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف42 دستگاه تولید ارز دیجیتال(ماینر) به ارزش5 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت گزارشی مبنی استفاده غیر قانونی از دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) در ساری بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود : ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی انجام اقدامات اطلاعاتی یک واحد ساختمانی که در آن به صورت غیر مجاز از دستگاه ماینر ویژه تولید ارز دیجیتال استفاده می شد، را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از ساختمان که در واقع متعلق به شرکتی خصوصی بوده 42 دستگاه ماینر را کشف و 2 متهم را در این رابطه دستگیر کردند.
سرهنگ محمدپور ضمن بیان ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی دستگاههای تولید ارز دیجیتال بر اساس نظر کارشناسان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی متهمان را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

-----------------------------------------------

کشف 17 فقره سرقت اماکن خصوصی در قائم شهر
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 17 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان قائم شهر، مووضع در دستور کار کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی قائم شهر با با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در آن شهرستان شدند.
سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم های عملیاتی متشل از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری 12 قائم شهر، در اقدامی ضربتی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی، همچنین اظهار داشت: این سارقان حرفه ای در تحقیقات پلیسی و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 17 فقره سرقت اماکن خصوصی در آن شهرستان اعتراف کردند.
رئیس آگاهی مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب برای پیشگیری از سرقت اموال و اماکن خصوصی خود، در صورت مشاهده هرگوونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------

انهدام باند سرقت کابل برق و مخابرات در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند سارقان کابل برق و مخابرات با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ"محمد زمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و مخابرات از شبکه های توزیع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرماندهی انتظامی شهرستان بابل، افزود: در این راستا ماموران گشت کنترلی پلیس آگاهی در حین گشت زنی ، فردی را که در حال سرقت کابل برق از شبکه های توزیع در سطح حوزه استحفاظی بود مشاهده و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار، از کشف مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت کابل و سیم برق و مخابرات با همراهی 2 نفر از همدستانش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، همچنین اظهار داشت: در ادامه این عملیات همدستان متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بودند نیز دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت از شبکه های توزیع برق و مخابرات در این شهرستان اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با اشاره به کشف بیش از 300 متر کابل و سیم برق سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

-----------------------------------------------

سارق حرفه ای خودرو در رامسر به دام افتاد
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارق حرفه ای با 15 فقره سرقت خودرو واموال داخل خودرو در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجتبی خانپور" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و اموال داخلی خودرو در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 12 با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت خودرو و 7 فقره اموال داخلی خودرو در این شهرستان سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ خانپور، همچنین اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
وی در پایان به شهروندان توصيه كرد: ضمن تجهیز خودروی خود به لوازم ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر، قفل پدال و فرمان، از قرار دادن وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل خودرو جداً خودداري کرده و با عمل به توصيه هاي پليس زمينه ارتكاب جرم را از سارقان سلب کنند.

-----------------------------------------------

کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف 4 هزار کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ذات الله رضوانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فراورده های طبیعی، ماموران پاسگاه انتظامی لاریجان و عوامل جنگلبانی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی وانت نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان دستگیر کردند.
وی از کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروی این فرد خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ رضوانی در خاتمه عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است و قطع چوب های جنگلی علاوه بر آسیب و خسارت به طبیعت، منجر به از بین رفتن حق حیات در نسل آینده خواهد شد.

-----------------------------------------------

زندان، ایستگاه آخر سارق منزل در گلوگاه
جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق حرفه ای با 7 فقره سرقت منزل و معابر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و معابر عمومی این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.
جانشین انتظامی شهرستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .
وی درادامه اظهارداشت: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت منزل و معابر عمومی در این شهرستان اعتراف کرده است.
جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.

-----------------------------------------------

کشف یک تن چوب قاچاق در نور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان با خبر شدند.
وی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی، متهم را که اقدام به برداشت غیر مجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان می کرد شناسایی و دستگیر کردند .
وی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم یک تن انواع چوب جنگلی قاچاق کشف شد.
سرهنگ داداش تبار همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-----------------------------------------------

توقیف محموله سوخت قاچاق در "تنکابن"
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف وانت نیسان حامل 2500لیتر سوخت قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی سوخت قاچاق با یک خودروی وانت نیسان در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و با بررسی همه جانبه خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از محور های این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن 2500 لیتر "نفت سفید" خارج از شبکه توزیع کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به این که کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را 150 میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اذعان داشت: سوخت قاچاق کشف شده نیز به شرکت توزیع فرآورده های نفتی شهرستان "تنکابن" تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ،در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشامده و یا برخورد با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------

دستگیری سارقان خودرو در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری سارقان حرفه ای با 7 فقره سرقت خودرو واموال داخل خودرو خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و اموال داخلی خودرو در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 3 فقره سرقت خودرو و 4 فقره اموال داخلی خودرو در این شهرستان سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی، از کشف 3 خودروی سرقتی و مقادیر زيادي تجهيزات و لوازم خودرو در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان، قفل پدال ، دزدگیر و.... فرصت سرقت را از سارقان بگیرند .

-----------------------------------------------

انهدام باند سارقان خودرو در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از انهدام یک باند سارقان خودرو پس از دستگیری 3 و کشف 1 خودروی سرقتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی پراید در شهر زیراب، پی گیری موضوع به صورت ويژه در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت .
وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده در تحقیقات گسترده خود به یک متهم مظنون و وی را با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کرد .
فرمانده انتظاممی شهرستان سوادکوه گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی های فنی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت 1خودرو پراید با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کرد..
وی از دستگیری 2 همدست سارق و کشف خودروی سرقتی در مخفیگاه آنها خبر داد و خاظرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان خطاب به شهروندان توصيه كرد: خودروهاي خود را به وسايل ايمني تجهيز و در پاركينگ هاي داراي مجوز و يا نقاطي كه دوربين هاي سطح شهر به آن ها مشرف مي باشد پارك کنند.

-----------------------------------------------

دستگیری سارقان موتورسیکلت در "میاندورود"
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارقان موتورسیکلت و کشف 3 موتور سیکلت سرقتی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "وحید محمدی"در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت چند فقره سرقت موتور سیکلت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات پليسي و اقدامات اطلاعاتی 3سارق حرفه ای موتورسیکلت را با سوابق متعدد سرقت شناسايي و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی آنان را در مخفيگاهشان دستگير کردند.
سرهنگ محمدی افزود : متهمان که منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند، در بازجويي هاي پلیسی به سرقت3 دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.
جانشین انتظامي شهرستان میاندورود در خاتمه با تاکید بر اینکه شهروندان موتورسیکلت خود را حین پارک در معابر عمومی بدون قفل و رعایت نکات ایمنی رها نکنند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار