معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: صیانت از سلامت مردم و تلاش برای حفظ جان آنان مهمترین دغدغه و دستور کار مدیریت ارشد استان است که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و فرمانداران و دیگر مدیران دولتی نیز باید با استفاده از همه ظرفیت شهرستان های خود، مشکلات مردم را مرتفع کنند.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 16 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی افزود:به منظور نظارت کامل بر روند مهار بیماری‌ در استان، ضمن کوتاه تر شدن مدت اعلام نتیجه تست کرونا به افراد، با کسانیکه به هر طریق با عدم اجرای پروتکل های بهداشتی باعث توسعه این بیماری در سطح استان می شوند به شدت برخورد شود.

وی بیان داشت: با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز درمانی و عدم امکان پذیرش بیماران جدید و روند رو به رشد مبتلایان در شهرستان های حوزه جنوب، لازم است که در اسرع وقت با مساعدت سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی استان و حمایت فرمانداران، نقاهتگاه مناسب با تجهیزات مورد نیاز در شهرستان های آبدانان، دهلران، دره شهر و بدره هر چه زودتر راه اندازی شود.

بسطامی گفت: وضعیت استان در ۲۵روز گذشته سال جاری نسبت به سال ۹۹ بسیار بدتر شده و تنها راه مهار آن تعامل مردم با مسئولان اجرایی و متولیان و تلاش مضاعف مدیران است. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شارکم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
با شناخت نزدیکی که از جنابعالی دارم تنها دغدغه ای که در وجود شما نیست دغدغه مردمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
تا امثال این فرد در راس قدرت سیاسی استان ایلام
قرار داره ایلام باید پسوند محرومو داشته باشه،
این آقا با سواد کم و رزومه ضعیفش فقط بلطف فامیل عزیزش جناب ع،ب که نماینده مجلسه باید نفر دوم استان باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار