معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از افزایش چشمگیر مرگ و میر کرونایی دراستان خبر داد و گفت: متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۱۴ نفر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از افزایش چشمگیر مرگ و میر کرونایی دراستان خبر داد و گفت: متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۱۴ نفر با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

سارا شاه‌آبادی ، از افزایش چشمگیر مرگ و میر کرونایی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه، ۱۴ نفر طی شبانه‌روز گذشته با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این آمار مرگ و میر در موج چهارم یک رکورد محسوب می‌شود؛ وقتی پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به زیر ۶۰ درصد برسد مطمئنا به هیچ عنوان چرخه انتقال ویروس قابل کنترل نیست.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: معمولا موارد مرگ و میر به علت بیماری‌های تنفسی واگیردار مانند کووید ۱۹ دو تا سه هفته بعد از تماس‌های پرخطر خود را نشان می‌دهد، با انجام مسافرت‌ها و دید و بازدیدهای عید نوروز، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آمار مرگ و میر بالا رفته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه خود به چرخه انتقال ویروس کمک کرده‌ایم و افراد زیادی درگیر شده‌اند، مطمئنا در هفته پیش‌رو آمار مرگ از این تعداد هم بالاتر خواهد رفت.

شاه‌آبادی خاطرنشان کرد: قدرت انتقال ویروس خیلی بالا رفته، کوچکترین سهل‌انگاری در برابر این ویروس سرعت انتقال را بالا می‌برد اگر با دقت رعایت نکنیم، آمارها همچنان روندی صعودی خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار