با حکم دادگستری مهدیشهر؛
تابناک سمنان: حمیدرضا عبدوس رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر گفت:۴۳۶۴ مترمربع از اراضی ملی در منطقه فولادمحله شهرستان مهدی شهر با حکم دادگستری شهرستان مهدیشهر رفع تصرف شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 18 April 2021

رفع تصرف بیش از 3500 متر مربع از اراضی ملی در اصفهان

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از خلع ید اراضی ملی در منطقه فولادمحله شهرستان مهدی شهر به مساحت ۴۳۶۴ مترمربع توسط افراد سودجو تصرف شده بود خبر داد و گفت: این رفع تصرف با حکم دادگستری شهرستان مهدیشهر انجام شد.

برخورد با زمین‌خواری و رفع تصرف از اولویت های اداره منابع طبیعی است

حمیدرضا عبدوس افزود: این رفع تصرف با حکم مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی فولادمحله، با رعایت موازین شرعی و قانونی، خلع ید گردید.

عبدوس همچنین اضافه کرد: منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر با توجه به وظایف اصلی و ذاتی خود، حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی را بر عهده دارد و با متخلفانی که قصد تخریب و کشت در اراضی ملی را داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود و دادگاه به عنوان حافظ حقوق عامه و مجری قانون همواره برخورد با زمین‌خواران و متجاوزان به انفال را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر در پایان گفت: تعدادی از افراد اقدام به تصرف و تخریب و شخم زدن این مراتع کرده بودند که با تلاش همکاران منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر و ورود به موقع دستگاه قضایی، خلع ید و به عرصه ملی بازگشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار