رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 18 April 2021
 سرهنگ "علی اسد بیگی" در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارقان منزل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 به گزارش تابناک همدان، وی بیان کرد: در تحقیقات میدانی، یکی از همسایگان یک دستگاه پژو پارس سفید را مشاهده کرده بود که در بررسی‌های خاص پلیسی، مشخص شد پلاک نصب شده روی خودرو متعلق به یک دستگاه خودرو سواری پژو آردی می‌باشد که هر دو پلاک آن از شهرستان اسدآباد به سرقت رفته بود.

 رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در تحقیقات پیچیده‌ی کارآگاهان، یکی از سارقان که اهل استان همجوار می‌باشد شناسایی و مشخص شد به صورت همزمان، تحت تعقیب پلیس آگاهی "کامیاران" به اتهام سرقت منزل می‌باشد و با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر "کرمانشاه"، بلافاصله اکیپی مجرب از ماموران به آن شهرستان عزیمت کرده و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان انتقال دادند.

 سرهنگ اسدبیگی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته گفت: به همراه یک نفر دیگر به صورت دو نفری با خودرو‌های سواری پژو و پراید با پلاک سرقتی وارد شهر‌ها می‌شدیم و پس از سرقت منازل، بلافاصله از شهر خارج می‌شدیم.

 وی افزود: با راهنمایی متهم، همدست وی نیز دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان، یک فقره سرقت منزل در شهر نهاوند و ۲ فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کرد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه پرونده تکمیلی به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانونی روانه زندان مرکزی همدان شدند، گفت: مراتب به آگاهی شهرستان کامیاران نیزجهت ادامه تحقیقات و سرقت‌های احتمالی سارقان در آن شهر اعلام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار