نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام حضور برخی افراد برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: معتقدم چهره‌های اصلی این انتخابات هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده اند.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،محمد رشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام آمادگی برخی افراد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در حال حاضر از جریان اصولگرایان برخی افراد مثل آقایان قاضی زاده، ضرغامی و محمد اعلام کاندیداتوری کرده اند، اما به نظر می رسد اینها کاندیداهای اصلی نیستند.

این نماینده اصولگرا افزود: پیش بینی من این است که در جریان اصولگرایی یا آقای رییسی و یا آقای قالیباف اعلام کاندیداتوری خواهند کرد، اما تاکنون این دو اعلام کاندیداتوری نکرده و به نوعی کاندیدای بالقوه محسوب می شوند.

رشیدی تصریح کرد: با وجود اینکه این دو نفر هنوز اعلام آمادگی نکرده اند، به نظر می رسد هنوز کاندیداهای اصلی اعلام کاندیداتوری نکرده اند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز مملکت نیاز به یک فرد کاربلد، جهادی و ورزیده دارد، گفت: رهبر انقلاب هم در فرمایشات خود بصورت غیرمستقیم اشاره کردند که مملکت صدها مشکل دارد و کسی باید بیاید که به این مشکلات اشراف داشته و برای آنها برنامه داشته باشد و کشور آدم جهادی و ورزیده می خواهد و افراد اتوکشیده به درد این مملکت نمی خورند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار