قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: در طی سال گذشته ۲۷ هزار و ۲۱ زن سرپرست خانوار از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۵۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 19 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد تنها پرداخت مستمری به مددجویان نیست، افزود: پرداختن به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی خانوارهای مورد حمایت از اهداف کمیته امداد در راستای توانمندسازی و خروج از چرخه‌های حمایتی است.
وی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان، پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، برگزاری آموزش مهارت زندگی، مشاوره خانواده، راهنمایی گروهی مادران برای فرزندان و دوره آموزش حقوق از خدماتی است که به زنان سرپرست مورد حمایت ارائه می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: پرداخت بیمه اجتماعی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد به زنان سرپرست خانواده است.
بهرامی با اشاره به بسترهای الکترونیکی خدمات در کمیته امداد، افزود: مددجویان مورد حمایت این نهاد می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند.
وی بابیان اینکه مددجویان برای ورود به این سامانه باید با واردکردن کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام کنند تا صفحه مربوط به مشخصات آن‌ها باز شود، یادآورشد: هر مددجو بعد از ورود به این سامانه و ورود به صفحه خودش می‌تواند درخواست خود را ثبت و ارسال کند.
بهرامی گفت: این خدمات بر اساس مشخصات و اطلاعات هر خانوار نشان داده شده و مددجویان می‌توانند بر اساس سطح نیاز و خدماتی که برای آن‌ها فعال‌شده است درخواست نیاز کند و بعد از ثبت، کد رهگیری خود را برای پیگیری‌های بعدی دریافت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار