فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴متهم يك پرونده كه با ترفند سرمایه گذاری در تجارت کاغذ اقدام به جمع کردن سرمایه های مردم کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 19 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار " حسن مفخمی شهرستانی" افزود: ۱۰۷ میلیارد ریال از ۵۱ نفر توسط اعضاي اين افراد كلاهبرداري شده است.
وی اظهار داشت: در چند روز قبل، شهروندي اراکی با مراجعه به پلیس امنيت اقتصادي استان و ارائه شکوائیه ای اذعان داشت كه فردی با وعده سرمايه گذاري در تجارت کاغذ و پرداخت سودهاي کلان ، مبالغ زيادي از او دريافت كرده و اكنون قادر به برگرداندن اصل وجوه او نيست.
وی افزود: كمي بعد از شروع فرايند رسيدگي به اين پرونده توسط تيمي مجرب از كارشناسان اين پليس، شاكياني ديگري كه به اين روش از آنها كلاهبرداري شده بود، شناسايي شدند و با توجه به مبلغ بالاي کلاهبرداری صورت گرفته، تحقيقاتي تخصصي براي رسيدگي به اين موضوع ادامه يافت.
فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآورشد: با شناسايي متهم اصلي اين پرونده با دستور قضائي، اين فرد دستگير و در تحقيقات انجام شده مشخص شد كه او به همراه سه نفر ديگر از بستگانش، با وعده سرمايه گذاري در تجارت كاغذ و عقد قرارداد، اين مبالغ را جمع آوري و در بورس سرمايه گزاري كرده است.
سردار مفخمي شهرستاني اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد كه اين افراد پس از مدتي سرمایه گذاری در بازار بورس و پرداخت چندين نوبت سود به شاكيان پرونده، متضرر شده و ديگر قادر به پرداخت سود به آنان نمي شوند.
سردار " مفخمی شهرستانی" با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از ۵۱ شهروند به مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال با همدستی همسر و دو نفر دیگر از دوستانش افزود: همدستان متهم نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار