فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) خبر داد؛
فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) و دبیر پویش همدلی ماه رمضان آحاد نیکوکاران را به پویش ملی همدلی رمضان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 19 April 2021

مهرشاد سهیلی ایلامی فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) و دبیر پویش همدلی ماه رمضان آحاد نیکوکاران را به پویش ملی همدلی رمضان دعوت کرد.

مهرشاد سهیلی گفت: سپاه و بسیج همیشه از دوران انقلاب تا کنون در خدمت رسانی به مردم پیش رو بوده، در حال حاضر قشرهای زیادی از مردم نیاز به کمک دارند اگر کسی اهل ایثار باشد الان بهترین زمان برای خدمت به خلق خدا است، کمک به مردم حتی از نماز شب هم واجب تر است.

وی با اشاره به مشارکت مردم سراسر کشور در این طرح بمناسبت ماه مبارک رمضان یادآور شد: استقبال شرکت‌های صنایع غذایی و شرکت‌های ارتباطی کشور نیز در این پویش کم سابقه بوده است.

سهیلی با اشاره به اینکه این پویش با همکاری گروه‌های جهادی و نیرو‌های بسیجی و انقلابی در حال برگزاری است، گفت: امیدواریم در این پویش بتوانیم بیش از یک میلیون غذای گرم و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق محروم سراسر کشور برگزار کنیم.


فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی آحاد خیرین را به این پویش خیرخواهانه دعوت کرد و افزود: برای مشارکت کد #۱۰۰*۵۰۰* یا به وب سایت https://hamdeliramezan.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار