مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در حدود ۹۰۰ میلیارد تومان، کارفرمایان استان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوق دارند، کارفرمایانی که بدهی های آن ها تا اسفند ۹۹ باشد از طرح بخشودگی جرائم می توانند استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳ 20 April 2021

 

محمدرضا قاریان پور، مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در رابطه با بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی و خدماتی در استان قزوین اظهار داشت: در حدود ۹۰۰ میلیارد تومان، کارفرمایان استان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوق دارند، کارفرمایانی که بدهی های آن ها تا اسفند ۹۹ باشد از طرح بخشودگی جرائم می توانند استفاده کنند.

وی با بیان این که، استفاده از طرح بخشودگی جرائم برای واحدهای فعال امکانپذیر است، افزود: واحدهای تعطیل در صورتی که مجددا آغاز به فعالیت بکنند و سطح اشتغال را به میزان بالاترین سطح اشتغال در سال های گذشته برسانند و مدت یکسال این سطح را نگه دارند نیز می توانند از طرح استفاده کنند.

قاریان پور ادامه داد: واحدهایی که تعدیل نیرو داشته اند در صورتی که به حداکثر سطح اشتغال قبلی خود برگردند نیز می توانند از این طرح بهره ببرند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین عنوان کرد: ثبت درخواست ها بصورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق درگاه تامین اجتماعی انجام می پذیرد و حداکثر تا ۱۰روز به متقاضیان بخشودگی، پاسخ داده می شود و تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ فرصت ثبت نام وجود دارد.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار