معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: با شیب تند ابتلا به کرونا در استان تخت‌های بیمارستان‌های دولتی تقریبا پر شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 20 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» نور محمد فردی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که در مقایسه با ماه‌های قبل از عید چهار برابر شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد فوتی‌ها هم توضیح داد: متاسفانه تعداد فوتی‌های استان به ۲۷ نفر رسیده و در مقایسه با دی و بهمن سال گذشته شش برابر شده است.

این مسئول افزود: تعداد مراجعان سرپایی که تست پی سی آر آنها مثبت می‌شود هم افزایش قابل توجهی داشته به طوری که در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد تست‌های مراجعان مثبت است در حالی که پیش از عید نتایج مثبت حدود ۲۰ درصدبود.

فردی گفت: با شیب تند ابتلا به کرونا در استان تخت‌های بیمارستان‌های دولتی تقریبا پر شده است.

وی اضافه کرد: بنا به دستور ستاد کرونا مقرر شده بیمارستان‌های خصوصی ۵۰ درصد ظرفیت خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهند تا بتوانیم خدمات مطلوبی به مراجعان ارائه دهیم.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر دو شهرستان استان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان هم در وضعیت قرمز قرار دارند و محدودیت‌هایی در آنها در حال اجراست.

فردی گفت: محدودیت‌های ابلاغی ستاد کرونا در خصوص بسته بودن صنوف رسته ۲، ۳ و ۴ تا آخر این هفته اجرایی می‌شود و برای هفته آینده نیز پنجشنبه این هفته توسط ستاد ملی کرونا تصمیم گیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار