رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از برخورداری ۵۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه استان از خدمات توان بخشی در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 20 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،"محمود عسکری" افزود: ارائه خدمات توان بخشی کاردرمانی، گفتاردرمانی، تربیت شنیداری و فیزیوتراپی برای ارتقای عملکردهای تحصیلی، مهارت های زندگی و استقلال فردی و اجتماعی دانش آموزان با نیازهای ویژه امری ضروری بوده و از این رو یکی از اهداف آموزش و پرورش استثنایی بهره مندی این دانش آموزان از خدمات توان بخشی است.
وی یادآورشد: در راستای بهره مندی دانش آموزان با نیازهای ویژه از خدمات توان بخشی، آموزش و پرورش استثنایی هر ساله ۲ طرح ارائه خدمات توان بخشی درون مدرسه ای و همچنین پرداخت کمک هزینه خدمات برون مدرسه ای را اجرا می کند.
عسکری اظهار داشت: در سال گذشته با وجود شرایط کرونایی ۳۹۸ دانش آموز خدمات توان بخشی درون مدرسه ای را متناسب با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری و مجازی دریافت و ۱۰۱ دانش آموز نیز در قالب طرح خدمات توان بخشی برون مدرسه ای کمک هزینه دریافت کرده اند.
وی یادآورشد: در سال گذشته بالغ بر چهارصد و بیست میلیون ریال کمک هزینه خدمات توان بخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی و دانش آموزان تلفیقی پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار