رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد اصناف این شهرستان پروتکل و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 20 April 2021

 

لطف الله ستاره روز سه شنبه پیرامون فعالیت اصناف شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با قرمز شدن وضعیت کرونا در این شهرستان، محدودیت هایی در خصوص تعطیلی مشاغل گروه ۲، ۳و ۴ اعلام شد و بازهم اصناف نشان دادند که باوجود آسیب های زیادی که به کسب و کارشان وارد می شود تابع اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود گلایه‌های اصناف از این طرح، ناگزیر به اجرای آن براساس مصوبه ستاد ملی کرونا هستیم اما ایجاد هرگونه محدودیت بدون حمایت مادی و یا معنوی از اصناف موجب افزایش هزینه سربار کسب و کار و زندگی برای آنان می‌شود.

این مسئول افزود: با توجه به تشدید محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری ۱۰ تیم بازرسی در ۲ شیفت بر فعالیت واحدهای صنفی سطح شهرستان نظارت و تذکرات لازم را به اصناف متخلف اعلام می‌کنند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری یادآوری کرد: از آغاز اجرای طرح محدودیت ها در حدود یکهزار و ۵۰۰ مورد تذکر در زمینه رعایت پروتکل ها و تعطیلی اصناف صادر شده و طرح تا پایان محدودیت های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار