مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر؛
تابناک- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان های گناوه و دیلم امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ 20 April 2021

به گزارش خبرگراری تابناک از بوشهر،  غلامرضا حاجیانی  گفت: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان های گناوه و دیلم امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تا کنون بیش از 165 دستگاه چادر امدادی در این مناطق توزیع شده است که از این تعداد 159 دستگاه در شهرستان گناوه و 6 دستگاه در شهرستان دیلم توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: همچنین طی این مدت 260 بسته غذایی 72 ساعته، توسط 16 خودروی سنگین و سبک کمک دار در سطح شهر و روستاهای شهرستان های گناوه و دیلم انجام شده است.

 حاجیانی افزود: از بدو حادثه تا کنون بیش 80 نفر از پرسنل و امدادگران و نجاتگران عملیات امدادرسانی در این دو شهرستان را انجام داده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از عموم مردم مناطق زلزله زده درخواستار داریم به شایعات توجه نداشته و اخبار را از مجاری رسمی پیگیری نمایند همچنین با توجه وجود پس لرزه ها نکات ایمنی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار