کد خبر: ۹۵۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 21 April 2021

بسمه تعالی

با عرض سلام و ادب و احترام، 

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی، فرارسیدن هفته سلامت را به مدافعان سلامت و کادر پزشکی استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار مرتضی میرزایی آمده است:

نعمت سلامت به همراه امنیت به فرموده نبی اکرم اسلام (ص) از نعمت های پنهانی هستند که وقتی از دست می روند، اهمیتشان آشکار می شود. سلامت و امنیت دو بال پویایی یک جامعه هستند که در کنار هم آرامش و آسایش را برای شهروندان به ارمغان می آورند .

اهمیت نشاط و سلامت در هر جامعه ای بر کسی پوشیده نیست، بی تردید جامعه سالم، بسترساز توسعه و رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست و یقیناً آینده کشور را زمانی می توان بانشاط و پرجنب و جوش ترسیم کرد که امید به زندگی و آینده بهتر در یکایک افراد جامعه نمایان شود و به یک فرهنگ حاکم تبدیل شود.

نقش حوزه سلامت برای ایجاد جامعه ای با نشاط و سرزنده، بسیار خطیر و آثار و نشانه های آن به خوبی در پیشبرد اهداف کلان کشور نمایان است و مسلماً هر میزان در این حوزه سرمایه گذاری مناسبی شود، تأثیرپذیری جامعه از آن نیز به همان میزان خواهد بود.

در سالی که گذشت ویروس منحوس کرونا تهدیدی جدی برای سلامت هموطنان بود و آرامش روانی خانواده ها را دست خوش دغدغه و نگرانی داده و عزم جزم کادر درمان، تلاش خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران محترم تنها دلیل بازگشت آرامش به بدنه ی جامعه و خانواده بود.

اینجانب فرا رسیدن هفته سلامت را خدمت مدافعان سلامت، علی الخصوص کادر درمانی و پزشکی مراکز درمانی، پرستاران و پزشکان عزیز که در شرایط سخت کرونایی در نهایت از خودگذشتگی و ایثار، حامی سلامت ملت هستند، تبریک گفته و از درگاه باری تعالی موفقیت و سلامتی این عزیزان را خواهانم.

 

اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در مقابله با کرونا ستودنی است

سخنگوی وزرات بهداشت و ناظر عالی وزیر بهداشت در ساری، گفت: اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران صبح امروز به مناسبت هفته سلامت به همراه معاون اجتماعی و معاون بهداشت، درمان و امداد انتظامی استان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی با دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت و دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دیدار کرد.

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و ناظر عالی وزیردر این دیدار که به استان مازندران سفر کرده بود؛ از عملکرد نیروی انتظامی به عنوان عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های تردد قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است بر لزوم نظارت بیشتر پلیس و دستگاه های مرتبط استان در اعمال محدودیت های تردد تاکید کرد.

دکتر لاری، افزود: اعمال جریمه های سنگین و نظارت بر ترددهای شهری و بین شهری با استفاده از دوربین های پایش تصویری، تعطیلی بازار، نظارت بر صنوف و اعمال قانون افراد متخلف تا حدودی می تواند به مدیریت و کنترل بیماری کمک کند.

سردار میرزایی، نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت و آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم شریف و شفای عاجل برای بیماران کرونایی به اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه پلیس در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و افزود: در 57 نقطه از استان مازندران طرح کنترل تردد اعمال می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اعمال قانون رانندگان متخلف که اقدام به تردد در شهرهای قرمز و نارنجی و محدودیت های کرونایی شبانه را رعایت نمی کنند، افزود: در حوزه اصناف نیز با توجه به ابلاغ محدویت های مشاغل با همکاری اتحادیه ها و اصناف نظارت و کنترل واحد های صنفی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

کشف قاچاق 10تن نهاده دامی قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 10 تن نهاده دامی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حمیدرضا فرهودی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری با موضوع قاچاق نهاده های دامی در یکی از شهرک های صنعتی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی و توقیف خودروهای حامل نهاده های دامی توسط ماموران انتظامی، افزود:ماموران انتظامی در بازرسی از 4 دستگاه خودروی نیسان 10 تن و700 کیلوگرم نهاده دامی خارج از شبکه توزیع و فاقد مجوزهای قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به ارزش یک میلیارد ریالی کالای قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، تصریح کرد: ماموران انتظامی در این اقدام 4 قاچاقچی کالا رادستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ حمیدرضا فرهودی از هموطنان در خواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

کشف 8 کیلو گرم تریاک در نوشهر

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری عامل افیونی و کشف 8 کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صدرا عبدی با اعلام این خبر، افزود: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی تصریح کرد:ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرکننده در مخفیگاه وی، اظهار داشت : ماموران انتظامی در بازرسی ازمنزل متهم 8 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ صدرا عبدی   افزود:  متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

بخشودگي جرايم 2 برابری رانندگی تا پایان سال 99

رئیس پلیس راهور استان مازندران از بخشودگي جرايم 2 برابری خودروها تا پایان سال 99 و جایگزینی توقیف خودروها با جریمه 3 میلیون تومانی به جای جریمه یک میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ نصرالله بیگلری در این باره بیان داشت : براساس پيشنهاد پليس راهور ناجا و موافقت مجلس شوراي اسلامي برای مساعدت شهروندان به ویژه در شرایط فعلی کرونایی جرايمي که در سال‌هاي گذشته بدليل عدم پرداخت مالکان خودروها مشمول طرح 2 برابري شده بودند، به اصل جريمه خود برگشتند.

وي با بیان اینکه شهروندان از 4اردیبهشت 1400تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا از این طرح بخشودگی استفاده کنند،ادامه داد: کلیه مالکان خودروها مي‌توانند از طريق دفاتر پليس +10 ليست جرايمي را که به اصل خود برگشته است دريافت ، و از طریق درگاه‌هاي بانکي يا سايت راهور 120 به صورت حضوري و غير حضوري نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد: سقف جریمه برای توقیف خودروها از یک میلیون تومان به  3ميليون تومان افزایش یافته است و خودروهای دارای جرائم کمتر از 3 میلیون تومان در صورت نداشتن دستور قضائی برای توقیف به دلایلی دیگر،توقیف نخواهند شد.

سرهنگ بیگلری از توافق پلیس راهور با سازمان انتقال خون در خصوص تردد شبانه شهروندان جهت اهدای خون خبر داد و تصریح کرد:با توجه به منع تردد شبانه خودروها در اجرای طرح مبارزه با ویروس منحوس کرونا، در صورتی که خودروی شهروندان در مسیر سازمان انتقال خون برای این امر خداپسندانه از طریق دوربین ها جریمه شوند،با دریافت معرفی نامه ای از این سازمان مشمول بخشودگی جریمه همان شب خواهند شد.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 13فقره سرقت در نکا

 فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 13 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت : ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی و تشکیل پرونده در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیر کننده ، دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی، خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های ماموران انتظامی تاکنون به 13فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: هشدار هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت را جدي گرفته  و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند

دستگيري سارق قطعات خودرو در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق قطعات داخل خودرو با 9 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد قطعات داخلي خودرو در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتي، عملياتي ماموران پلیس آگاهی 2 سارق حرفه ای داخل خودرو را شناسايي و با هماهنگی قضائی دستگيرکردند.

سرهنگ عنایتی گنجی خاطرنشان کرد : پس ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده به راز 9 فقره سرقت قطعات داخل خودرو پی بردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهردر خاتمه ضمن بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا" ازطريق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

كشف 12کیلو و 700 گرم موادافیونی در سوادکوه

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف 12کیلو و 700 گرم حشیش و تریاک در دو اقدام مجزا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر اظهار داشت: با كسب خبري مبني بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهاي مواصلاتي شهرستان ،بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي با اشاره به انجام اقدامات تخصصی و پلیسی ، افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی خودروی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سوادکوه در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف و در بازرسی از خودروی توقیفی  10 کیلوگرم حشیش را كشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی در این اقدام  تصريح كرد:ماموران انتظامی سوادکوه در اقدامی دیگر یک یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و از وی 2کیلو و 700گرم تریاک را کشف کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در خاتمه خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در این زمینه پرونده هایی تشکیل و متهمان را به مرجع قضائی معرفی کردند..

کشف میلیاردی کولرهای قاچاق در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 46 دستگاه کولرقاچاق و فاقد مدارک گمرکی به ارزش 8 میلیارد ریال و دستگیری 3زورگیر فراری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر بیان داشت:ماموران انتظامی در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بررسی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی یک انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی و در بازرسی از آن 46 دستگاه انواع اسپیلیت به ارزش 8میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد : ماموران انتظامی در این زمینه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

سرهنگ شالیکار اذعان داشت: کالای قاچاق برای سلامت اقتصادی جامعه مضر بوده و شهروندان در حمایت از تولید کنندگان داخلی و پیشگیری از خروج بیرویه ارز از کشور در صورت مشاهده افراد فرصت طلب در این زمینه موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

پایان کار سارق سیم و کابل برق درگلوگاه

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق کابل برق و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سیم وکابل برق ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز یک سارقان سابقه دار را شناسایی وبا هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان بیان داشت: ماموران انتظامی سارق دستگیر شده را پس از اعتراف به 8 فقره سرقت کابل برق با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ حسن زاده در پایان از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هر گونه موارد امنیتی و ناهنجاری اجتماعی ،موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع داده و ما را در برخورد با مجرمان یاری کنند.

کشف8 فقره سرقت در میاندورود

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 8 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ وحید محمدی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر سرقت اماکن خصوصی  ،موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از این سارق دستگیر شده 8فقره سرقت اماکن خصوصی  را کشف کردند.

جانشین  انتظامی شهرستان میاندورود  با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .

کشف 38 فقره سرقت در محمود آباد

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 38فقره سرقت پس از دستگیری 2 سارق سابقه دار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر، بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مبارزه با سارقان حرفه ای طرح ارتقاء امنیت محله محور توسط ماموران انتظامی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی 2 سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهمان دستگیر شده به 38 فقره سرقت در بازجویی های به عمل آمده خبر داد و تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح در بازرسی از منرل سارقان که از ساکنان غیر بومی در استان بودند ، مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب ، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری کلاهبردار به شیوه کاریابی در فضای مجازی دربابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ازدستگیری فردی که از طریق درج آگهی کاریابی با وعده اشتغال بانوان در فضای مجازی، اقدام به کلاهبرداری از سوژه های خود کرده بود ،خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس فتا درپی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از خانمی با درج آگهی درفضای مجازی با وعده اشتغال زایی برای وی در قبال دریافت مبلغی قابل توجه ،بررسی موضوع را به  صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی دریافتند که با یک کلاهبردار حرفه ای مواجه می باشند که با طعمه قرار دادن خانم های جویای شغل،با درج آگهی در برخی از سایت ها پس از جلب اطمینان این قشر از جامعه و دریافت مبلغی به عنوان پیش پرداخت ، اقدام به کلاهبرداری از آنها می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر،خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتابا اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه متهم در برابر اسناد و مدارک پلیسی به جرم خود اعتراف کرد خاطرنشان کرد: ماموران پلیس فتا تاکنون 5نفر از شهروندان که طعمه این کلاهبردار مجازی شده بودند را شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده دادند.

زارع خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با تبلیغات کاریابی در دنیای مجازی، نخست از  آدرس و هویت فرد و یا شرکت انتشار دهنده آگهی مطمئن شده و سپس اقدامات بعدی مثل وارز وجه ویا ارسال مدارک را انجام دهند.

سارقان اماکن خصوصی با17فقره سرقت در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصی و کشف 17 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مهدی خادمی در تشريح اين خبر، بیان داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و خانه باغ، اکيپ هاي ويژه اي از ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران پليس آگاهي با استفاده از شگردهاي خاص پليسي سرنخ هايي از 2سارق حرفه اي را به دست آورده و با شناسايي مخفيگاه متهمان موضوع را با مرجع قضائي هماهنگ کردند.

سرهنگ خادمی از دستگیری هر2 سارق سابقه دار در اقدامی ضربتی خبر داد و تصریح کرد : ماموران پلیس آگاهی در بازجويي از متهمان دستگیر شده  17 فقره سرقت اماکن خصوصی را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر در خاتمه افزايش احساس امنيت مردم را مهمترين دغدغه پليس دانست و اظهار داشت: پليس از شهروندان در خواست دارد ، ضمن رعايت نکات ضروري پيشگيري از سرقت، موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل 3 تن مرغ خارج از شبکه توزیع در آمـل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 3 تن مرغ زنده خارج ازشبکه توزیع خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ذات الله رضوانـی با اعلام این خبر، بیان داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و انتقال مرغ زنده خارج از شبکه توزیع از محور هراز به سمت پایتخت،موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی در پی انجام اقدامات پلیسی یک خودروی اسکانیا حامل 3 تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع را شناسایی و آنرا توقیف کردند.

سرهنگ رضوانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را 750میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: ماموران انتظامی در این اقدام متهم دستگیر شده و خودروی توقیفی را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی مرغ های کشف شده را با هماهنگی قضائی به اداره دامپزشکی تحویل دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار