مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خوزستان گفت: این کمیته با همت فعالان و مراکز نیکوکاری و خیران هشت هزار تبلت را در شرایط کرونا و مجازی شدن آموزش‌ها برای دانش آموزان نیازمند تامین کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵ 22 April 2021

جمال شیبه بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)یک نهاد واسطه بین خیران و افراد کم برخوردار است و به همین منظور از خیران تقاضای همکاری برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شرایط کرونایی را داریم.

وی بیان اینکه ۳۶ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش آموزان زیرحمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اهدا شد ادامه داد:حدود ۵۰ هزار دانش آموز به صورت مستقیم و غیرمستقیم زیرحمایت این نهاد در خوزستان هستند که در طول سال از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
شیبه، با تاکید بر تغییر شرایط تحصیل ناشی از شیوع کرونا و ایجاد بستر آموزش مجازی، افزود: یکی از دغدغه‌های این کمیته موضوع فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش‌آموزان بی بضاعت در این بستر بود که تاکنون با کمک خیران اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه پایش خانواده‌های دارای دانش‌آموز نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند انجام می‌شود گفت:با نزدیک شدن فصل امتحانات مدارس، اولویت تامین و توزیع تبلت دانش‌آموزی، مناطق کم برخوردار و نیز خانواده‌هایی که هیچکدام از افراد آنها گوشی هوشمند ندارند است.

با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش دانش‌آموزان پویش ها و مشارکت زیادی از سوی خیران و دستگاه‌های مختلف برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند در خوزستان انجام گرفت.

در حدود ۵۰ هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان شناسایی شد که برای آموزش نیاز به گوشی هوشمند داشتند که بخشی از این میزان توسط استانداری و شرکت‌ها و دستگاه های مختلف خوزستان و خیران تامین شد.

برچسب ها: جمال شیبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار