مدیر دفتر تأمین مسکن کمیته امداد استان قم با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت، مستأجر و یا فاقد مسکن هستند گفت: امیدواریم خیران همچون گذشته به ویژه در ماه مبارک رمضان به کمک این نهاد بشتابند و ما را در رفع مشکلات مسکن نیازمندان یاری کنند.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 22 April 2021

به گزارش تابناک قم، یوسف رشیدی در گفت و گویی مهمترین دغدغه خانوارهای تحت حمایت را مسکن دانست و گفت: کمیته امداد استان قم برای خانه دار شدن خانواده های تحت حمایت به عنوان یک اولویت و اقدام زیربنایی در توانمندسازی خانوارها، اهتمام جدی دارد.

وی افزود: طی سالهای اخیر اقدامات خوبی برای تأمین سرپناه مددجویان این نهاد انجام شده است و در آینده نزدیک هم خبرهای خوشی برای خانه‌دار شدن آنها اعلام خواهد شد.

مدیر دفتر تأمین مسکن کمیته امداد استان قم گفت: این نهاد سال گذشته برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن یک هزار و ۵۷۱ مددجوی خود، بیش از ۹۱ میلیارد ریال هزینه کرد.

رشیدی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن به صورت بلاعوض و قرض الحسنه از منابع دولتی و کمک های مردمی تأمین می شود، تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیران برای تأمین مسکن نیازمندان می‌توانند کمک های خود را به کارت شماره ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ بانک ملت و یا کارت شماره ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ بانک ملی با شناسه ۳۳۲۲۶۳ واریز کنند.

حدود ۲۲ هزار و ۲۷ هزار خانوار در قالب حدود ۳۹ هزار و ۸۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قم هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار