رئیس سازمان صمت استان تهران:
رئیس سازمان صمت استان تهران از احیاء ۱۷۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران طی سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 09 May 2021

۱۷۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران احیا شدند

به گزارش تابناک تهران به نقل از سازمان صمت استان تهران، یداله صادقی اظهار داشت: تعداد ۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیر فعال در سال ۱۳۹۹ با پیگیری کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید به مدار تولید بازگشتند.

‏‎وی گفت: تعداد ۲۲۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۹ برگزار شد که به مشکلات ۱۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی رسیدگی و تعداد ۱۲۵۴ مصوبه ماحصل آن بود.

رئیس سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی ایجاد شده در اثر تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا بعضی از واحدهای تولیدی به ویژه صنایع کوچک دچار آسیب شده اند که با عزم جدی مسئولان و دستگاهای اجرایی این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.

صادقی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید همچون سنوات گذشته به واحدهای متقاضی، گفت: تسهیلات جهش تولید به دارندگان جواز تأسیس، توسعه، پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه، پروانه اکتشاف، گواهی کشف، پروانه بهره برداری معدن و مجوزهای صنفی معتبر در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش قابل پرداخت است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌بایست درخواست خود را از طریق سامانه بهین یاب (behinyab) ثبت و در صورت تطبیق با اولویت‌ها به بانک عامل ارجاع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار