محسن علیزادهبیان کرد: شهرستان سپیدان از دیرباز به علت وجود جاذبه طبیعی و تاریخی به نام نگین زاگرس شناخته می‌شود و آوازه آثار طبیعی و تاریخی آن حتی مرزهای کشور را درنوردیده و جهانی شده است هرچند طی سنوات گذشته مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۶۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 11 May 2021

تابناک فارس به نقل از فارس:  نماینده سپیدان و بیضاء در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به ظرفیت بالای گردشگری همچنین تفرجگاه‌های طبیعی بی‌نظیر در سپیدان خواستار معرفی این شهرستان به عنوان منطقه ویژه گردشگری در جنوب کشور شد و افزود: سپیدان با دارا بودن شرایط آب و هوایی مناسب برای هر فصل، هر ساله در ایام متفاوت گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند.

محسن علیزاده اظهار داشت: در فصل زمستان سنوات گذشته که شرایط بحرانی کرونا در کشور حاکم نبود در روزهای تعطیل به دلیل وجود پیست اسکی و دیگر اماکن گردشگری شاهد حضور گردشگران زیادی در سپیدان بودیم که برخی روزها، تعداد آنها به بالای ۱۰۰ هزار نفر نیز می رسید.

وی بیان کرد: شهرستان سپیدان از دیرباز به علت وجود جاذبه طبیعی و تاریخی به نام نگین زاگرس شناخته می‌شود و آوازه آثار طبیعی و تاریخی آن حتی مرزهای کشور را درنوردیده و جهانی شده است هرچند طی سنوات گذشته مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار حمایت دولت برای ایجاد زیرساخت‌های لازم طرح‌های گردشگری و برداشتن موانع فعالیت این بخش در سپیدان شد و اظهار داشت: پیشنهاد می کنم مسئولان با حمایت جدی از این صنعت زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار