نائب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: در مسابقات تیم ملی تنیس روی میز (پینگ‌پنگ) ۳۲ ورزشکار حضور دارند که از این تعداد کرمانشاه و اصفهان بالاترین تعداد شرکت کننده‌ها را دارند.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 12 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،طاهره جعفری‌وفا اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز (پینگ پنگ9 از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری در آکادمی ورزشی احتشام زاده تهران برگزار می‌شود.

وی به حضور ۳۲ ورزشکار در این مسابقات اشاره و بیان کرد: کرمانشاه و اصفهان هر کدام با پنج نفر بالاترین تعداد شرکت‌کننده‌ها را دارند.

نائب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه ادامه داد: این پنج ورزشکار کرمانشاهی براساس رنکینگ‌هایی که در مسابقات گذشته بدست آوردند به این دوره از رقابت‌ها دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به اسامی ورزشکاران استان، گفت: ندا و زهرا و سارا شهسواری و غزل امیریان در رده سنی بزرگسالان و بهاره صیدی در رده سنی جوانان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، این مسابقات با شیوه جدید و در چهار مرحله بصورت حدفی برگزار می‌شود که قهرمان هر مرحله به عضویت تیم ملی می‌رسد.

جعفری‌نیا افزود: آخرین مسابقات تیم ملی در سال ۱۳۹۸ برگزار شد و در سال گذشته مسابقات لیگ را گذراندیم، با توجه به شیوع بیماری کرونا در یک سال و نیم اخیر و تعطیلی سالن‌های ورزشی، هیات تنیس روی میز تلاش کرد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و ضدعفونی ورزشکاران قهرمانی به تمریناتشان با توجه به فاصله‌گذاری ادامه دهند.

نائب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه در پایان، گفت: شرایط سالن و اوضاع مالی را طوری برنامه‌ریزی کردیم تا ورزشکاران قهرمانی بتوانند تمرینات را انجام دهند و آمادگیشان برای شرکت در مسابقات حفظ شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار