مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری ۱۰۴ دوره متنوع عمومی، تخصصی و مدیریتی به صورت غیرحضوری و در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت اعضا، مدیران و بازرسان اتحادیه ها، شرکت‌های تعاونی، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین آشنایی علاقمندان به فعالیت در بخش تعاونی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 12 May 2021
احمد توصیفیان از برگزاری ۴۲ هزار و ۲۳۸ نفرساعت دوره‌های آموزشی مجازی با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سال گذشته برای تعاون گران و علاقه‌مندان بخش تعاون این استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، وی با بیان اینکه سهمیه ابلاغی سامانه آموزش مجازی بخش تعاون برای استان همدان ۱۲ هزار و ۱۵۲ نفر ساعت تعیین شده بود، افزود: برگزاری این میزان ساعت آموزشی ۳۴۸ درصد بیشتر از سهمیه تعیین شده برای استان در سال گذشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، ترمیم کسب و کار‌های آسیب دیده از بحران کرونا، نکات حقوقی قرارداد‌های تجاری مهارت معامله گری حرفه‌ای در بورس و بازار‌های مالی و رهبری اثر بخش تیم‌های کاری را عنوان بخش از دوره‌های برگزار شده با همکاری جهاد دانشگاهی ذکر کرد و گفت: مدیریت هوشمند کسب و کار در تعاونی، نقش نهاد‌های تسهیل گر در توسعه کارآفرینی، آموزش پیش بینی مالی استارت آپ ها، مدیریت ارزیابی کار و زمان در تعاونی و دیجیتال برندینگ از عناوین دیگر دوره‌های آموزشی برگزار شده در استان همدان است. 

به گفته توصیفیان، خانواده بزرگ تعاون و علاقه‌مندان به فعالیت در این بخش می‌توانند برای شرکت در دوره‌ها به سامانه آموزش مجازی تعاون به نشانی vtcc.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار