تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب اقتدار ملی و مشروعیت کشور می شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 12 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به اهمیت شفافیت، عنوان کرد: صداقت و شفافیت با مردم از همیت بسزایی برخوردار است و این مهم مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)است.

وی در همین خصوص، افزود: طرح صادقانه مسائل بخش های مختلف با مردم بسیاری از مشکلات پیش رو رامرتفع و زمینه ساز کاهش جرائم انتخاباتی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: مردم با وجود همه مشکلات اعم از تحریم، گرانی، تورم، جنگ، کرونا و... حضور خود در صحنه را برای صیانت از کشور اثبات کرده اند و استقبال گسترده از انتخابات شورای اسلامی روستاها و شهرها مصداق بارز دیگر این همراهی است.

رئوفی خاطرنشان کرد: مردم با وجود همه مشکلات قطعا در صحنه خواهند بود و وظیفه ما مسئولان است که زمینه حضور هرچه پرشورتر را مهیا کنیم.

وی گفت: حضور پرشور مردم زمینه ساز افزایش اقتدار ملی و تقویت مشروعیت کشور خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: شنیدن مطالبات مردم و رفع دغدغه های آنها با پاسخ صادقانه زمینه ساز همراهی بیشتر آنها خواهد شد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار