تابناک-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بر اهمیت اقدامات واحدهای صنعتی ، معدنی و تجاری پیش از ورود به پیک بار مصرف، بر ضرورت اجرای برنامه های عبور از پیک مصرف انرژی در سال 1400همچون سنوات قبل تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 12 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان ، خلیل قاسمی با اشاره به ابلاغیه مدیریت بحران و شرکت توزیع نیروی برق استان در خصوص طراحی برنامه منسجم در راستای کاهش بار صنایع بطور دقیق و روزانه ، گفت : صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی با برنامه ریزی و هماهنگی کامل ، در راستای تداوم تولید آماده عبور از پیک بار در سال جاری باشند .
وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی نسبت به بهسازی و آماده سازی دیزل ژنراتورهای خود اقدام نمایند ، گفت: سوخت مورد نیاز دیزل ژنراتور صنایع واحدهای تولیدی و صنعتی با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان انجام خواهد شدو از این بابت واحدهای تولیدی نگرانی نداشته باشند.


رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان ادامه داد : با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و تعطیلی مشاغل تعیین شده ، اصناف و بازاریان که فعالیت آنها آغاز شده است ، همکاری لازم در خصوص رعایت مصرف انرژی و سوخت را داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار