علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه از اختصاص دو مرکز در شهر صحنه و یک مرکز در دینور جهت انجامِ واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 15 May 2021

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:خوشبختانه با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده و بر اساس تصمیمات ستاد کرونا شهرستان همچنین تلاش بی وقفه کادر درمان و دستگاه‌های اجرایی و همراهی خوب مردم در پیک چهارم کرونا از وضعیت قرمز عبور کرده و اکنون رنگ شهرستان از نظر کرونا نارنجی است.

وی افزود: روند شیوع بیماری رو به کاهش است و هم اکنون تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان دکتر معاون ۱۹ نفر است و کار مراقبت، پایش و بیماریابی به صورت روزانه و مستمر در مراکز ۱۶ ساعته انجام می‌شود متاسفانه تاکنون تعداد ۷۲ نفر از شهروندان شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

فرماندار شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: اجرای محدودیت‌ها متناسب با رنگ نارنجی در شهرستان در حال اجرا است تمامی مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ و کلیه تالار‌ها و اماکن تفریحی و ورزشی تعطیل بوده و کارکنان دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان به صورت یک سوم در محل کار حاضر می‌شوند. همچنین در ایام تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌های تردد ویژه این ایام نیز در شهرستان اعمال گردید.

وی گفت: امیدوارم با کمک مردم و تلاش‌هایی که صورت گرفته هر چه زودتر شهرستان از وضعیت نارنجی هم عبور کند، از نظر روند تزریق واکسن در شهرستان نیز همزمان با سایر مناطق کشور واکسیناسیون در صحنه نیز انجام می‌شود.

حیدری اظهار کرد: تا کنون ۱۹۸۸ دز واکسن به کادر درمان و جانبازان و سالمندان بالای ۸۰ سال تزریق شده است.

حیدری تاکید کرد: برای تسهیل نمودن انجام واکسیناسیون سراسری نیز دو مرکز در شهر صحنه و یک مرکز در دینور در نظر گرفته شده که با تجهیزات لازم در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است تا مردم بر اساس برنامه زمانبندی که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد برای تزریق واکسن مراجعه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار