فیروز دولتشاهی درگفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط برای بعد از ظهر و عصر امروز در پاره‌ای از نقاط، عمدتا در نواحی شمالی و شرق استان با رگبار موقت باران و گاهی رعد و برق همراه است.
کد خبر: ۹۶۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 15 May 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان تا پایان هفته صاف تا قسمتی ابری، در ساعاتی از بعد از ظهر و اواخر وقت با وزش باد و رشد ابر پیش بینی می شود.

وی افزود: لازم به توضیح است که این شرایط برای بعد از ظهر و عصر امروز در پاره‌ای از نقاط، عمدتا در نواحی شمالی و شرق استان با رگبار موقت باران و گاهی رعد و برق همراه است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا تغییر دمای خاصی در سطح استان نخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد:، اما از روز دوشنبه تا پایان هفته به تدریج شاهد افزایش دما و گرمتر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

دولتشاهی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۴ و حداکثر ۳۱ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است. در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ۴٠ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و شهرستان سنقر با کمینه دمای ۸ درجه‌ی سانتی گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار