نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسئولان در رفع مشکلات باید پای کار باشند و مردم نیز با صرفه جویی و خودداری از اسراف در راستای استفاده بهینه از آب و برق با توجه در پیش بودن فصل گرما تلاش کنند.
کد خبر: ۹۶۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 15 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در برنامه کلام آدینه ایلام با بیان اینکه باید با بصیرت آزمون سنگین انتخابات را پشت سر بگذرانیم، افزود: به طور قطع مردم بار دیگر در پای صندوق های رای حاضر و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی یادآور شد: دشمن با تمام فشارها و دستگاه های تبلیغاتی خود می خواهد بصیرت مردم و ارتباط مستحکم با دین و ولایت در جامعه کاهش یابد، ولی ملت ایران تاکنون پای کار و پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه بوده اند و امروز موازنه قدرت در دنیا به نفع جمهوری اسلامی پیش می رود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمنان سختی ها، تحریم ها و فشارهای زیادی را بر مردم ما تحمیل کرده اند، بودجه بسیار بالایی برای مبارزه با تشیع که یکی از بالاترین بودجه هایی است که نظام استکباری هزینه می کند برای مقابله با انقلاب اسلامی مصوب کرده و می کند، چرا که کانون تشیع جمهوری اسلامی است، امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد، انقلاب اسلامی انقلاب نرم افزاری است و امروز می بینیم در قلب نیویورک برعلیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می شود که از تاثیرات انقلاب اسلامی است.

کریمی تبار با تسلیت شهادت دانش آموزان بی گناه و روزه دار افغانستانی به امت اسلامی، اضافه کرد: چنین جنایت هایی که در جامعه اسلامی روی می دهد، خیلی جای تاسف و تاثر دارد و بدتر از این جنایت، این است که جهانی به نام دین و اسلام این جنایت ها را مرتکب می شود.

وی با بیان اینکه کسانی که این جنایت ها را مرتکب می شوند با انگیزه دینی مرتکب چنین جنایت هایی می شوند، یادآور شد: بی بصیرتی عامل اصلی چنین جنایت هایی است و این امر نشان دهنده خط نقاق دشمنان بین ملت های مسلمان است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: آمریکا تلاش کرد برای داعش از ۷۰ کشور جهان نیروی تکفیری جمع کند، دولت داعش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد، ۷ سال داعش تنها نبود آمریکای جنایتکار، رژیم اشغالگر قدس و دلارهای نفتی مرتجعین منطقه حامی آنها بود، اما اراده جمهوری اسلامی در برابر دنیای اینها قرار گرفت، مقام معظم رهبری فرمودند که باید بشار اسد بماند و ماند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: امروز آل سعود در باتلاق یمن زمین گیر شده و در حال غرق شدن است و از جمهوری اسلامی التماس می کند که نجاتش دهد، میدان دار جنگی که آنها توسط داعش آغاز کردند نیروهای مقاومت و انقلاب اسلامی شد، جمهوری اسلامی توانست دشمنی را که می خواست در تهران ناامنی ایجاد کند تا لب مرزهای اسرائیل به عقب براند.

وی گفت: عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که آنها نمی توانند با نظام اسلامی درگیر شوند، جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن و شکنجه نمازگزاران روزه دار در مسجد الاقصی و قدس شریف و تخریب خانه ها، به خاطر یهودی سازی فلسطین بوده است اما می بینیم که امروز غزه به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: این قدرت ایران اسلامی است و از برکت انقلاب اسلامی این قدرت و مقاومت در درون امت اسلامی ایجاد شده است که امروز تاثیرات آن را می بینیم، امروز به برکت انقلاب اسلامی مجموعه نیروهای پراکنده مقاومت وحدت پیدا کرده اند و یک شرایط جدیدی برای اشغالگران به وجود آمده است که هم در داخل و هم در مرزهای خود با نیروهای مقاومت مواجه هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و برق، خاطرنشان کرد: مسئولان در رفع مشکلات باید پای کار باشند و مردم نیز با صرفه جویی و خودداری از اسراف در راستای استفاده بهینه از آب و برق با توجه در پیش بودن فصل گرما تلاش کنند.

امام جمعه ایلام در پایان بر رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا از سوی اقشار مختلف مردم تاکید کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار