رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات لشکر ۱۶ زرهی ارتش معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 06 June 2021

آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین با حضور رئیسرئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین معرفی شد + سوابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، حجت‌الاسلام قدرتی رئیس‌ کل دادگستری استان، قاسمی دادستان، آقاعلیخانی بازرسی کل استان، سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی قزوین، غلامی معاونت نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیب دوم جلالی فرمانده ارشد قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی استان و جمعی دیگری از مسئولان در سالن اجتماعات لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

«حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی»، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این مراسم با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انسان عقلانیت است، گفت : وجود عقلانیت در انسان عظمت و ارزش والایی دارد تا جایی که خداوند جهان را در اختیار انسان قرار داده است.

وی افزود: انسان دارای کرامت و ارزش بسیار بالایی است و خداوند انسان را گل سرسبد خلقت کرده، بنابراین همه ما باید قدر جایگاه و منزلت خود را به درستی درک کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: انسان علی‌رغم اینکه در عمل آزاد خلق شده، اما خداوند به انسان حق انتخاب بخشیده که می‌تواند راه شکرگزاری از نعمت‌های خداوند را انتخاب و یا خدای نکرده راه کفران نعمت را برای خود برگزیند.

وی افزود : انسان در برابر عملکرد و رفتار خود مسئول و پاسخگوست و پیامر اسلام (ص) نیز در این‌باره فرموده من و همه شما مسئول هستیم و در قرآن نیز در خصوص مسئولیت انسان‌ها تذکر داده شده است.

حجت‌الاسلام بهرامی در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخابات پیش‌رو و چرایی ضرورت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره و تاکید کرد: باید در انتخابات دقت کنیم چراکه انتخاب ما می‌تواند در سرنوشت کشور و مردم و انقلاب تأثیرگذار باشد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه با "وحدت، همدلی و همراهی" می‌توان مشکلات کنونی را رفع و امور کشور را در بخش‌های مختلف پیش برد، گفت: پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و تحکیم ارزش‌های دینی رسالت اصلی همه ما در هر پست و جایگاهی است.

وی با بیان اینکه استان قزوین در بخش‌های مختلف از جمله تربیت عالمان و بزرگان جایگاه بسیار رفیعی دارد، خدمت در این استان را موجب افتخار دانست و گفت: خوشبختانه دارابی، رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قزوین در مدت مأموریت خود عملکرد بسیار خوب و موفقی در حوزه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح داشته که مورد توجه همه مسئولان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام بهرامی «مجتبی شیرود بزرگی» رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قزوین را فردی متعهد، دلسوز، باانگیزه، پای کار و سوابق درخشان در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی کرد و افزود: این نیروی انقلابی با توجه به تجربه موفق در استان کردستان و با تعامل، همکاری، هم‌افزایی، نظارت و اجرای دقیق مقررات می‌توانند نیرو‌های مسلح را در ارتقاء بیشتر امنیت استان حمایت و پشتیبانی کند.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات محمد دارابیان رئیس سابق، مجتبی شیرود بزرگی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین معرفی شد.

شیرود بزرگی با مدرک تحصیلی دکتری ، پیش از این به مدت ۱۱ سال دادستان نظامی و ریئس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار