رئیس سازمان صمت استان مطرح کرد:
رئیس سازمان صمت قزوین گفت: شرکت هفت الماس با حجم تولید بیش از سه میلیون تن ورق گالوانیزه پاسخگوی ۳۰ درصد از نیاز بازارهای داخلی به این محصول است که بخشی از کل تولیدات این واحد در بازارهای جهانی عرضه می شود.
کد خبر: ۹۶۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 09 June 2021

عزیزالله افضلی گفت: بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان فعالیت می‌کنند که تعدادی از این صنایع در کشور منحصر به فرد هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به افتتاح این خط تولیدی در شرکت هفت الماس افزود: این شرکت به عنوان یکی از واحدهای نمونه استان قزوین عمده ترین تولید کننده ورق گالوانیزه، روغنی، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی در کشور است.

وی اظهار کرد: این شرکت با حجم تولید بیش از سه میلیون تن ورق گالوانیزه پاسخگوی ۳۰ درصد از نیاز بازارهای داخلی به این محصول است که بخشی از کل تولیدات این واحد در بازارهای جهانی عرضه می شود.

این مسئول تصریح کرد: مهمترین اولویت‌های ما در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها حمایت از بخش تولید، توسعه صادرات و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد است.

افضلی ادامه داد: با توجه به شعار سال، آسیب شناسی مشکلات واحدهای راکد و غیر فعال را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بخش‌های مغفول مانده صنعت استان را به صورت عملیاتی فعال کنیم.

وی با اشاره به افتتاح خط تولید ورق استنلس استیل ۴۳۰ برای اولین بار در کشور با سرمایه گذاری صورت گرفته در قزوین گفت: این خط تولید با تغییرات اعمال شده بر روی ماشین نورد و خط عملیات حرارتی، توانایی تولید ورق های استنلس استیل را دارد که در زمینه قطعات خودرو، لوازم خانگی، قطعات کامپیوتر و محصولات مقاوم در بر حرارت و قطعات تزئینی به کار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار