فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سارقی که از انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در شهرک مهرگان سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 09 June 2021

علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در حوزهٔ کلانتری مهرگان شهرستان البرز و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان این‌که مأموران موفق شدند در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از چهرهٔ سارق به‌دست آورند، افزود: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و 3 فقره سابقهٔ دستگیری در زمینهٔ سرقت دارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به شناسایی مخفی‌گاه متهم توسط مأموران، تصریح کرد: با انجام هماهنگی‌های قضایی، متهم در یک عملیات منسجم پلیسی در مخفی‌گاهش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

ابراهیمی ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به بیش از 30 فقره سرقت انباری مجتمع‌های مسکونی اعتراف کرده و اظهار داشت: تمام اموال مسروقه را به 2 مال‌خر به قیمت ناچیز فروخته است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: سارق در خصوص شیوه و شگرد سرقت خود توضیح داد که با پرسه‌زنی در مناطق خلوت شهرک، مجتمع‌های مسکونی که از لحاظ ایمنی ضعیف بودند و ساکنین دقت زیادی در بسته شدن درب ورودی نداشتند را شناسایی و در فرصتی مناسب داخل مجتمع شده و اقدام به سرقت از انباری‌ها می‌کردم.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به دستگیری مال‌خرها، خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده با صدور قرار مجرمیت به دستور قضایی روانهٔ زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار