رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 16 کیلوگرم تریاک و انواع دیگر مواد مخدر در استان قزوین و توقیف یک دستگاه خودور 206 خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 12 June 2021

سرهنگ فرهاد علی بیگی با اشاره به کشف مواد مخدر در استان گفت: ماموران گشت حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین‌-‌کرج یک دستگاه خودرو 206 را برای بازرسی متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: در بازرسی از خودروی مذکور مأموران 12 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کرده و در این رابطه یک نفر دستگیر و یک خودرو توقیف شد.

وی ابراز کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر قزوین نیز 6 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 36 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه این پاکسازی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و کاهش جرائم در سطح استان است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

علی بیگی در پایان با تأکید برهمکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس دربرخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر گفت: از شهروندان درخواست داریم موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار