رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه تعداد کل متوفیان سال گذشته که از سوی این سازمان به آن‌ها خدمات ارائه شده ۱۵ هزار و ۵۱۰ نفر بود گفت: چهار دلیل فوت در سال گذشته به ترتیب مربوط به کرونا، ایسکمی قلبی، سکته قلبی و فشارخون و عوارض آن بوده است.
کد خبر: ۹۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 14 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عسگری با اشاره به اینکه تعداد کل متوفیان سال گذشته که از سوی این سازمان به آن‌ها خدمات ارائه شده ۱۵ هزار و ۵۱۰ نفر بوده، اظهار کرد: از این تعداد ۸۴۳۹ نفر مرد و ۵۷۱۸ نفر زن بودند.

وی میانگین سنی متوفیان آقا را ۶۲ سال و متوفیان خانم را ۶۵ سال اعلام کرد و گفت: همچنین از این تعداد ۱۳۵۳  نفر نوزاد زیر دو سال بودند.

به گفته رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج چهار دلیل فوت در سال گذشته به ترتیب مربوط به کرونا، ایسکمی قلبی، سکته قلبی و فشارخون و عوارض آن بوده است.

عسگری با اشاره به اینکه تعدادی از خانواده‌ها از شهرها و استان‌های مختلف در جریان سفر و بیماری به شهر کرج عزیمت کردند و متوفی آن‌ها در بیمارستان‌های این شهر فوت و امور مربوط به پذیرش و تغسیل در بهشت سکینه (س) انجام شد، اعلام کرد: در سال ۹۹ این سازمان به خانواده ۴۵۱۲ متوفی کرونایی و مشکوک به کرونا خدمات ارائه کرد که از این میزان بیش از ۲۰۰۰ متوفی مربوط به استان البرز و مابقی به زادگاه خود اعزام شدند.

وی گفت: هم‌اکنون این سازمان با تلاش و خدمت‌رسانی بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان خدوم و فداکار، دارای ۹ دستگاه آمبولانس حمل متوفی با ظرفیت حمل چهار جسد و ۱۵ دستگاه آمبولانس بخش خصوصی با ظرفیت حمل دو جسد است که طی سال ۹۹، آمبولانس‌های بخش خصوصی مأموریت نقل‌وانتقال ۵۴۸۵ متوفی به خارج از سازمان را بر عهده داشتند. 

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته آمبولانس‌های داخلی به ۱۲۲۷ مأموریت داخل استان اعزام شدند و خدمات ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار