معاون درمان علوم پزشکی گیلان:
معاون درمان علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه کرونا همچنان در استان فعال است، گفت: 37 بیمار کرونایی با شرایط بد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
کد خبر: ۹۷۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 13 June 2021

به گزارش تابناک گیلان، انوش دهنادی مقدم پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: با وجود روند نزولی طی هفته‌های روزهای اخیر این ویروس همچنان در استان گیلان فعال است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۰۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۵۴ نفر بیمار جدید نیازمند به بستری طی شبانه روز گذشته شناسایی شده اند.

معاون درمان علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل ها، گفت: با توجه به آغاز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و برگزاری تجمعات شهروندان باید به صورت جدی پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ۳۷ بیمار کرونایی در شرایط بد قرار داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از برگزاری هرگونه دورهمی تا شکست کامل کرونا باید مورد توجه همه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار