با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور؛
استاندار تهران از افتتاح بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فیروزآبادی ری با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور در روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 14 June 2021

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران از افتتاح بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فیروزآبادی ری در روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این پروژه با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

وی همچنین عنوان داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ملارد نیز احتمالاً در تیرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

محسنی بندپی با اشاره به برگزاری انتخابات ۴ انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا در تهران گفت: هلال احمر کار رعایت پروتکل‌ها در انتخابات کشور را بر عهده گرفته و در هر شعبه حضور یک نماینده از هلال احمر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

استاندار تهران از تصویب حضور ناظرین کاندیداهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی نیز خبر داد و عنوان داشت: در خصوص ۳ انتخابات دیگر نیز که در تهران جنبه محلی دارد با توجه به اینکه در هر شعبه ۲۵ نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی حضور دارند شعب به اندازه کافی شلوغ هستند، لذا مقرر شد با کاندیداها مذاکره شود، عوامل نظارتی و اجرایی را مورد اعتماد خود قرار دهند تا بیش از این موجب شلوغی شعب نشوند.

وی درباره تزریق واکسن کرونا نیز افزود: ۹۴۶ هزار دُز واکسن در ۷۵ مرکز دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان تهران تزریق شده است و منتظر تحویل واکسن هستیم تا ادامه کار واکسیناسیون تداوم پیدا کند.

محسنی بندپی از اخذ مجوز اضطراری واکسن برکت نیز خبر داد و اظهار داشت: با این مجوز شروع واکسیناسیون تولید داخل انجام می‌شود که این واکسن‌ها بر اساس روند گروه‌های سنی انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار