استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: انتخابات امسال پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و نباید مسائل فنی فرمانداران را از مسائل امنیتی غافل کند.
کد خبر: ۹۷۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 14 June 2021

علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک هفته کرامت گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که همه کارها به خوبی پیش رفته است و در زمان انتخابات مشکلی نخواهیم داشت.

زینی‌وند افزود: فرمانداران باید شخصاً همه موارد را مجدد بررسی کنند و به گزارش‌های مکتوب کفایت نکنند.

وی با اشاره به اینکه تعرفه‌ها در بین فرمانداران به تناسب جمعیت توزیع می‌شود، تصریح کرد: مرجع اصلی و قانونی اسامی افراد تأیید صلاحیت شده فقط سامانه جامع انتخاباتی کشور است و هیچ نگرانی در مورد این سامانه نیست و بر این اساس هیچ شخصی نمی‌تواند دو بار رأی دهد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه زمان انتخابات در شرایط خاص می‌تواند با دستور وزیر کشور تا ساعت ۲ بامداد تمدید شود، اظهار کرد: همه فرمانداران و مسئولان شعب اخذ رأی به شدت باید مراقب باشند تا این انتخابات در کمال آرامش و امنیت انجام شود.

زینی‌ند تذکر داد: انتخاباتی که در پیش رو داریم پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و نباید مسائل فنی ما را از مسائل امنیتی باز دارد و تخلفات انتخاباتی تنها تخلفی است که هیچگاه از پرونده مسئولان پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به شروع رأی گیری در ساعت ۷ صبح افزود: به علت شیوع ویروس کرونا تعداد شعب اخذ رأی افزایش پیدا کرده است. افرادی هم برای شعب سیار آموزش دیده‌اند همچنین افراد مشخص شده‌ای داریم که ناظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار