معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۶۰۰ هزار واحد مسکن بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در قالب طرح اقدام ملی در کشور عملیاتی شده است.
کد خبر: ۹۷۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 15 June 2021

نعمت الله ترکی،در ۶۰۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی عملیاتی شده استمراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته مبنی بر احداث ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور، خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته علاوه بر تامین زمین‌های مورد نیاز، تسهیلات آن‌ها نیز تامین و با توجه به تعهدات صورت گرفته زمان واگذاری آن‌ها نیز در سال ۱۴۰۱ تعیین شده است.

وی افزود : این وزارتخانه در حوزه مسکن اقدامات قابل توجهی را در دولت کنونی انجام داده است که نخستین آن تکمیل واحد‌های مسکن مهر بود که براین اساس، ۹۵۰ هزار واحد در دولت یازدهم و یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد نیز در دولت دوازدهم تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت حوزه حمل و نقل، تاکید کرد وزارت راه و شهرسازی در چهار حوزه حمل و نقل ریلی، هوایی، جاده‌ای و دریایی فعالیت دارد که این وزارتخانه در استان قزوین که از شاهراه‌های ارتباطی کشور به شمار می‌رود به غیر از حوزه دریایی فعالیت‌های قابل توجهی طی سال‌های گذشته انجام داده است.

ترکی گفت : در بخش ریلی، اقدامات صورت گرفته در دولت با افزایش ۲.۵ تا سه برابری، به اندازه ۱۵ سال گذشته بوده و در حوزه آزادراهی نیز با انجام عملیات فراملی، اجرای ساخت و بهره برداری از چنین پروژه‌هایی در تمامی استان‌های کشور، به خصوص در قزوین چشم گیر بوده است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی انجام زیرساخت‌های لازم در بخش راه و ریل است، افزود : بدون شک با فعال شدن طرح‌های حوزه راه، تمامی مناطق مختلف به توسعه لازم در سایر بخش‌ها خواهند رسید و خوشبختانه این مساله طی سال‌های گذشته در تمامی استان‌ها از جمله قزوین به خوبی مشاهده می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت : در بخش بازآفرینی شهری تاکنون اقدامات قابل توجهی در بافت‌های قدیمی شهر‌ها به خصوص در قزوین صورت گرفته و ساماندهی‌های لازم نیز در مورد موضوع حاشیه نشینی شهرها، که همواره از دغدغه‌های مهم این وزارتخانه بوده نیز انجام شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه اگر به دنبال تحول و توسعه هستیم باید به نیروی انسانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: بر همین اساس، اقدامات قابل توجهی نسبت به ارزیابی و توانمندسازی نیرو‌های این وزارتخانه طی سال‌های گذشته توسط این معاونت به انجام رسیده است.

ترکی گفت : برای همین منظور، این معاونت با راه اندازی بانک اطلاعاتی خوداظهاری کارکنان خود، توانست طی مدت کوتاهی به اطلاعات جامع هفت هزار نفر از کارکنان خود دست پیدا کند که بر این اساس، خلا موجود در بخش انتصاب و انتخاب مدیران آینده در این وزارتخانه به طور حتم برطرف خواهد شد.

در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات ۱۸ ماهه ابراهیم مبارک قدم، سیدعلی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار