معاون عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح های جامع ۱۷ شهر قزوین نیازمند تجدید نظر و بازنگری است که اجرای آنها باید در اولویت اداره کل راه و شهرسازی قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۷۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 15 June 2021

به گزارش تابناک قزوین، علی فرخزاد روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین که با حضور نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، برگزار شد،افزود: تسریع در بازنگری طرح های جامع این شهرها باید مورد توجه مدیرکل جدید راه و شهرسازی قزوین باشد.

وی در ادامه گفت: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین برنامه ریزی مدونی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: در زمان مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیده شد و گره های زیادی در استان گشوده شد اما کارهای مهمی هم باقیمانده است.
فرخزاد تصریح کرد: از مدیرکل جدید انتظار داریم چون مردم در حوزه راه و شهرسازی، مسکن و بافت فرسوده با مشکلات زیادی مواجهند همیشه درب اتاقشان به روی مردم باز باشد و به امور همکاران توجه بیشتری شود.

وی یادآور شد: از ظرفیت موجود در بخش املاک و زمین های اختصاص داده شده می توان برای خانه دار شدن مردم استفاده کرد و انتظار داریم طرح توسعه امامزاده حسین از کارهای مهم استان با سرعت تکمیل و با هماهنگی با دیگر ارگانها به سرعت بخشی در امور کمک کنند.

این مسوول گفت: هماهنگی خوبی میان دستگاههای خدمات رسان وجود دارد که به تسریع در امور کمک می کند. و این همکاری باید تداوم داشته باشد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ابراهیم مبارک قدم مدیر کل سابق، سید علی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار