معاون فنی و عمران شهردار قزوین گفت: در چهارسال گذشته ۶۴۴ هزار مربع از معابر این شهر با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان بهسازی و روکش آسفالت شده است.
کد خبر: ۹۷۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 15 June 2021

 

 سید محمد علمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست توزیع عادلانه خدمات شهری به ویژه در نواحی منفصل و حاشیه شهر، بهسازی و آسفالت معابر این مناطق در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: عملیات روکش مکانیزه آسفالت به منظور ارتقای کیفی مسیرهای عبوری و رضایت مندی شهروندان در حال انجام است که در سال گذشته در این رابطه بیش از ۴۵ هزار تن آسفالت برای به کارگیری در۱۱۳ هزار و ۳۵۸ مترمربع در معابر شهری قزوین توزیع شده است.

علمی تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر معابر و خیابانهای شهر قزوین به ترتیب اولویت آسفالت شده‌اند و تا حدود بسیار زیادی رضایت شهروندان جلب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش هزینه‌ها و زمان اجرای طرح ها، صرفه جویی و توزیع عادلانه و رضایت مندی همشهریان ، انجام روکش آسفالت ومرمت مسیرهای آسفالتی بر اساس نرم افزار P.M.S بررسی و برنامه ریزی می‌شود.

معاون فنی و عمران شهرداری قزوین شرایط مساعد در گذرگاه‌های رفت و آمد شهروندان و رفع نقایص و معایب عمرانی معابر را از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری قزوین طی سال های اخیر برشمرد و گفت: مشارکت شهروندان در شناسایی نواقص معابر بسیار مؤثر بوده است.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار