سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان کشور گفت: چهارمین اردوی تیم ملی جهت آماده‌سازی بازیکنان در شاهرود، به منظور شرکت در مسابقات آسیایی آبان در چین، طبق برنامه‌ریزی و به صورت ۲ گروهی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 15 June 2021
 
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان  جابر قمی سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان کشور گفت: اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر از ۲۱ خرداد به مدت هفت روز با حضور ۵۴ بازیکن از سراسر کشور در شاهرود ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان و مربیان حاضر در این اردو آزمایش "پی سی آر" جهت شناسایی ابتلا به ویروس کرونا انجام دادند، تصریح کرد: این اردوی تدارکاتی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سرپرست اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور با بیان اینکه این اردو در ۲ گروه برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه اردویی گروه نخست با حضور ۲۹ بازیکن از ۲۱ تا ۲۴ خرداد و گروه دوم با حضور ۲۵ بازیکن از ۲۵ تا ۳۰ فروردین در سالن شهید اکبری شاهرود در حال برگزاری است.

قمی با بیان اینکه سه بازیکن از استان سمنان در این دوره از اردوی تیم ملی حضور دارند، اظهار داشت: بنیامین اسلامی و علی اسلامی از شاهرود و آراس رشمه‌ای از گرمسار، در این اردو در کنار دیگر بازیکنان از سراسر کشور تمرینات خود را زیر نظر مهدی رهبری مربی تیم ملی هندبال نوجوانان ادامه می‌دهند.

او با اشاره به اعضای کادر فنی اردو، ادامه داد: رهبری سرمربی و حمیدربانی‌کیا، محمدرضا جعفرنیا و محمد سیاوشی مربیان این اردو هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار