دهمین نمایشگاه مجازی سفال بانوان هنرمند سمنان، با عنوان «یادآوری»، با ارائه آثار محیا نظری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برپا شد.
کد خبر: ۹۷۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 15 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان در دهمین نمایشگاه سفال بانوان سمنان که به مدت پنج روز و در فضای مجازی قابل بازدید است ۴۰ اثر از این هنرمند سفالگر در معرض دید قرار گرفته است.

نمایشگاه‌های دوره‌ای آثار بانوان هنرمند سفالگر سمنان در قالب ۳۰ نمایشگاه از سی بانوی هنرمند سفالگر سمنان در فضای مجازی در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه‌ها آثار سفالی بانوان هنرمند از طریق سایت semnan.farhng.gov.ir در معرض دید عموم به خصوص علاقه‌مندان به هنر سفال و سرامیک قرار می‌گیرد.

آثار سایر بانوان هنرمند سفالگر سمنان نیز به تدریج و در قالب برنامه‌های پنج روزه به نمایش در خواهد آمد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور در این نمایشگاه، از آثار ارائه شده در آن دیدن و از فعالیت‌های هنری این بانوی هنرمند تجلیل کرد.

این نمایشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا فقط از طریق فضای مجازی و در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای دیدن افراد علاقه‌مند به هنر سفالگری هنری قابل دسترسی است.

دهمین نمایشگاه سفال بانوان سمنان با عنوان «یادآوری» در نگارخانه نقش انجمن سفالگران سمنان واقع در طبقه زیرین مجتمع فرهنگی هنری کومش برپا شده است.

تاکنون در ۹ نمایشگاه سفال بانوان هنرمند سمنان که با عنوان "یادآوری" برگزاری شده است بیش از ۳۸۰ اثر سفال هنری بانوان از طریق مجازی در معرض دید علاقه‌مندان به این هنر قرار گرفته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار