فرماندار چوار گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور ، در این شهرستان اندیشیده شده و ۳۶ شعبه رای‌ تدارک شده که از این تعداد ۲۸ صندوق ثابت و مابقی صندوق سیار است.
کد خبر: ۹۷۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 15 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ فهد کمالوندی  در مسجد سید الشهدای (ع ) شهر چوار با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مردم شهرستان اظهار داشت: شهرستان چوار دارای ۲۶ روستا است که واجد شرایط استقرار شعب اخذ رای هستند و ۱۰۷ نفر برای انتخابات شورای شهر و روستاها ثبت نام کرده اند که نسبت به ادوار گذشته یزان نامزدها ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: این شهرستان با ۲۵ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ هزار نفر جمعیت ثابت و ۱۵ هزار نفر جمعیت متغیر است و ۵۰ روستا نیز در سطح این شهرستان وجود دارد که ۱۷ روستای آن بیش از ۱۰۰ نفر جمعیت دارند.

کمالوندی یادآور شد: چوار همچنین دارای ۵۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که این موضوع می تواند ظرفیت عظیمی برای این شهرستان ایجاد کند.

فرماندار چوار ادامه داد: چوار امن ترین شهرستان استان از نظر امنیت انتخابات است و حضور نماینده ولی فقیه در استان بین مردم در شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم شهرستان بسیار موثر است.

کمالوندی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون چهار مرحله غربالگری انجام و ۲ هزار و ۸۷۹ تست به ثبت رسیده که حدود ۲ هزار و ۳۹ تست پی سی آر و مابقی آن تست سریع صورت بوده و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۳ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی به کم آبی در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اهتمام دستگاه های اجرایی استان مشکل کم آبی روستاهای شهرستان برطرف شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار