معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خبر داد؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به ارسال اقلام انتخاباتی به شهرستان‌ها و بخش‌های استان، قزوین به طور کامل آماده برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۹۷۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 16 June 2021

منوچهر حبیبی در این خصوص عنوان کرد: بر اساس آخرین آمارها ۹۴۵ هزار و سه نفر در استان قزوین واجد شرایط رأی دادن هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی استان برای برپایی انتخابات بیان کرد: همه اقلام انتخابات اعم از صندوق‌های اخذ رأی، دستگاه‌های احراز هویت، تعرفه، اقلام بهداشتی و… به شهرستان‌ها و بخش‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به این موضوع که حضور حد اکثری پای صندوق‌های رأی موجب سرافرازی نظام و انقلاب است گفت: ۲۲۱ هزار و ۱۵۷ رأی اولی در این دوره از انتخابات در استان قزوین برای اولین بار واجد شرایط حضور در انتخابات هستند و به منظور جلب آسان‌تر آرا در سراسر استان یک هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رأی در سراسر استان دایر خواهد بود.

روحبیبی مطرح کرد: در روز جمعه و در کل پروسه انتخابات حدود ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظت در راستای انتخابات همکاری خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در خصوص مدت زمان تبلیغات مطرح کرد: فعالیت تبلیغاتی نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه، ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی ممنوع است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: زمان آغاز رأی گیری از ساعت ۷ روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: با مجوز ستان ملی کرونا در صورت نیاز، امکان تمدید انتخابات و رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد مقدور است.

حبیبی افزود: احراز هویت رأی دهندگان یه صورت الکترونیکی است و در هر شعبه اخذ رأی یک مراقب بهداشتی حضور خواهد داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: کلیه اصول حفاظت بهداشتی برای سلامت مردم و رأی دهندگان و عوامل اجرایی در پروسه انتخابات پیشبینی و با دقت اجرایی خواهد شد.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار