رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۹۴۵ هزار و سه قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حایز شرایط رای هستند.
کد خبر: ۹۷۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 16 June 2021

منوچهر حبیبی در این باره اظهار داشت: از بین واجدان شرایط رای، ۲۲ هزار و ۱۵۷ نفر رای اولی هستند.

وی با اشاره به یک هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای در این استان، تاکید کرد: ۳۰ هزار عامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و حفاظت در راستای برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان حاضر هستند و فعالیت تبلیغاتی نامزدها نیز از ساعت هفت صبح فردا ممنوع خواهد بود.

وی اضافه کرد: تمام اقلام مورد نیاز انتخاباتی شامل صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌های احراز هویت، تعرفه و سایر اقلام بهداشتی نیز به شهرستان‌های استان ارسال شده است.

حبیبی یادآور شد: زمان آغاز رای‌گیری از ساعت هفت صبح روز جمعه، ۲۸ خردادماه جاری آغاز خواهد شد و با مجوز ستاد ملی کرونا، در صورت نیاز، امکان تمدید زمان انتخابات و رای گیری تا ساعت ۲ بامداد مقدور خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشتی حضور خواهد یافت و تمامی اصول حفاظت بهداشتی برای سلامت مردم و رای دهندگان و عوامل اجرایی پیش بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار