سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: ۱۲۰ نفر از کارشناسان بهداشت محیط، حرفه ای و بهورزان روستایی مرکز بهداشت شهرستان اراک بر رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و همچمین مراکز طبخ و توزیع مواد غذایی، عوامل اجرای نظارت می کنند.
کد خبر: ۹۷۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 16 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید شهریار حسینی افزود: ۱۲۰ نفر از کارشناسان حوزه سلامت بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه انتخاباتی و صندوق های رای شهری و روستایی شهرستان اراک نظارت خواهند کرد همچنین در این راستا از داوطلبین نیروی هلال احمر نیز مشارکت خواهند داشت.
وی با دعوت همه مردم به حضور در انتخابات یادآورشد: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان و همچنین در راستای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا و عدم بروز پیک پنجم این بیماری هماهنگی های لازم با فرمانداری شهرستان اراک انجام شده و جلسات متعددی با عوامل اجرایی و نظارتی برگزار شده و نهایتا دستورالعمل پروتکل های بهداشتی ستاد انتخاباتی به تمام عوامل ابلاغ شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به احتمال وقوع موج پنجم این بیماری، رعایت و دقت در اجرای صحیح و مناسب پروتکل های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات بسیار مهم است و به همین خاطر از تمام مردم و شرکت کنندگان و البته دست اندرکاران برگزاری آن انتظار داریم تا بر اجرای صحیح آنها نهایت دقت و تلاش را داشته بایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار