بخشدار کیش گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این جزیره از سوی ستاد انتخابات انجام شده و فردا شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.
کد خبر: ۹۷۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 17 June 2021

 

محمد کمالی با اشاره به اتمام مهلت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: آثار تبلیغات از سطح شهر در حال پاکسازی بوده و انتظار می رود نامزدها و هواداران با پایبندی به قوانین ستاد و عوامل انتخابات را برای برگزاری این رویداد سیاسی یاری کنند.
وی همچنین از آماده سازی کامل صندوق های رای برای استقرار در شعبات خبر داد و اضافه کرد: عوامل اجرایی انتخابات نیز پیشتر در خصوص برگزاری این رویداد آموزش های لازم را فرا گرفته و از ساعت هفت صبح فردا در حوزه ها برای جمع آوری آرای مردم مستقر خواهند شد.
بخشدار کیش افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی لازمه شرکت افراد واجد شرایط در انتخابات است که در این خصوص شرکت کنندگان به منظور حفظ سلامت خود و دیگر افراد و جلوگیری از شیوع کرونا، حتما خودکار شخصی همراه داشته باشند، از ماسک استفاده کنند و در فواصل ۲ متری پشت سر هم بایستند.
کمالی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه کیش ۲۶ صندوق برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است، گفت: صندوق های اخذ رای واقع در مسجد خاتم الانبیا، حسینیه فاطمیه (س)، مدرسه امیر کبیر، هنرستان دخترانه هدف، مدرسه مبین، مدرسه ابتدایی پروین اعتصامی، دبستان کوثر و دبیرستان پسرانه الغدیر در منطقه سفین آماده جمع آوری آرای مردم هستند.
وی افزود: صندوق های رای در شرکت نفت و گاز پارس واقع در نوبنیاد۲، مسجد حضرت امام جعفر صادق (ع) واقع در شهرک کرمانشاهان، بازار دامون ساحلی، مسجد حضرت زینب واقع در منطقه گلدیس، دبیرستان دخترانه الغدیر واقع در شهرک صدف فاز ۴، مسجد امام حسن (ع) و راهنمایی نمونه خاتم الانبیاء واقع در منطقه صدف نیز از جمله مکان‌های جمع آوری آرای مردم در روز انتخابات ۲۸ خرداد است.
کمالی یادآور شد: صندوق های واقع در بازار مرکز تجاری، بازار پردیس ۲، پایگاه هوایی، کمپ سحر و فرودگاه کیش نیز برای حضور مردم و اخذ رای در نظر گرفته شده اند.
وی با اشاره به وجود چهار صندوق سیار در جزیره کیش گفت: عوامل صندوق سیار صداوسیما در محدوده صداوسیما، بندرگاه، بیمارستان کیش، کلبه‌های شاداب، درخت سبز، مسجد بازار هرمز، شهرک صنعتی فاز سه و پنج و بازار پادنا نسبت به جمع آوری آرای مردم اقدام می‌کنند.
کمالی اظهار داشت: صندوق سیار هتل سیمرغ نیز آرای مردم را در هتل‌های سیمرغ و مارینا، برج‌های دوقلو، پارک دلفین، دهکده ساحلی، شهرک سبز، مجتمع‌های گازی، پارک آبی، شهرک کارگاهی، گیلان کیش، روستای باغو، پدیده غروب کیش، شهرک کیش ایر، کلبه هور و هتل ترنج جمع آوری می‌کند.
وی افزود: صندوق سیار برج طلایی نیز آرای مردم جزیره کیش واقع در حسینیه شمالی ها، برج طلایی، بازار مرجان، هتل داریوش، مجتمع مسکونی شهر آفتاب، خانه گستر، هتل‌های ارم، شایگان، آرامیس، پانوراما و بازار رویا مال را اخذ می‌کند.
کمالی گفت: عوامل صندوق سیار مجتمع هتل‌ها نیز با حضور در هتل‌های شایان، هلیا، صدف، فلامینگو، آرامش، کیش، گراند و بازارهای زیتون، ونوس، مریم و مروارید آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.
وی با اشاره به دو صندوق در روستای لاوان و هندورابی نیز یادآور شد: صندوق اخذ رای در لاوان واقع در مدرسه شهید پام نسبت به جمع آوری آرای شرکت کنندگان در انتخابات اقدام می‌کند.
کمالی اظهار داشت: عوامل اجرای انتخابات در صندوق سیار هندورابی و سکوهای نفتی نیز در نوبت صبح صندوق ریاست جمهوری در سکوهای نفتی، شرکت‌های فلات قاره، ملی نفت کش، پالایشگاه و کمپ‌های مسکونی و در نوبت عصر از ساعت ۱۳ صندوق ریاست جمهوری و شورای روستای هندورابی در مسجد جامع نسبت به جمع آوری آرای شرکت کنندگان در انتخابات ۲۸ خرداد اقدام می‌کنند.
در کیش ۴۴ نفر به عنوان داوطلب برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اند که شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی هستند.
در این جزیره ۲۴ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم ساکن در کیش و ۲ جزیره اقماری لاوان و هندورابی تدارک دیده تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار