رئیس سازمان اوقاف استان قزوین:
رئیس سازمان اوقاف استان قزوین بیان کرد: به مردم گوشزد کنیم که به علت نارضایتی از عملکرد ضعیف دولت حاضر، از دولت آینده ناامید نباشند.
کد خبر: ۹۷۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 17 June 2021

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی در خصوص بازتاب حضور مردم در انتخابات از جنبه داخلی و بین‌المللی اذعان کرد: مردم در برنامه‌ها ملی و مذهبی حضور بالایی دارند اما تنها حضوری که شمارش می‌شود و در عرصه بین‌الملل قابل استناد است میزان مشارکت مردم پای صندوق رأی است.

وی افزود: پیام حضور حداکثری مردم در عرصه جهانی این است که مردم با وجود تمام مشکلات موجود برای کشور و انقلاب خود ایستادگی می‌کنند و نیز در داخل نشانه امید و شور بین مردم جامعه است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: همه ما همانطور که رهبری فرمودند تواصی، باید در حد توان افراد، اطرافیان و دوستانی که نگران و دودل هستند را به حضور در انتخابات راهنمایی و دعوت کنیم.

مجیدی اضافه کرد: باید به اطرافیان و مردم گوشزد کنیم که به علت نارضایتی از عملکرد ضعیف دولت حاضر از دولت آینده نا امید نباشند و رأی دادن که یک تکلیف شرعی است را به نحو احسنت انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ۲۸ خرداد یک بزنگاه تاریخی مهم است، بیان کرد: مردم مانند همه بزنگاه‌ها پیش از این اثبات خواهند کرد این نگاه را دارند که نظام اسلامی برای مردم ارزشمند و حائز اهمیت است.

این مسئول ابراز کرد: نظام ما مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت است و هردوی این‌ها مؤلفه نگهدارنده هستند، تاکید بر جمهور و مردم نیز برگرفته از غرب نیست بلکه اسلام و حاکمیت دین با حضور مردم عینیت پیدا می‌کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: همانطور که در قرآن کریم اشاره شده است مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند (آیه ۱۱ سوره رعد)، نظام اسلامی هم حضور مردم را ارزش می‌داند.

مجیدی در پایان یادآور شد: حضور پر شور و شعور و ارزشمند مردم در ۲۸ خرداد خار چشم دشمنان و بدخواهان ملت ایران خواهد شد.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار