تبریک نماینده سابق کهگیلویه به رئیسی

کد خبر: ۹۷۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱ 20 June 2021

عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ، حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد را تبریک گفت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پیام تبریک عدل هاشمی پور آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم

به یقین، حماسه ی حضور مردم فهیم ایران اسلامی در پای صندوق های رای، تحقق و تبلور سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود که فرمود: انتخابات روز ملت ایران است.

جای بسی شکر و سپاس است که ملت شهید پرور ایران اسلامی یک بار دیگر در آزمونی بزرگ و در حقیقت در مقطعی حساس، سربلند و سرافراز بیرون آمد تا خشنودی و رضایت رهبر معظم و ولی نعمتان انقلاب، خاصه خانواده های معظم شاهد، ایثارگر، آزاده، انقلابی و بسیجی و تمامی علاقمندان و امیدواران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر گیتی فراهم آید. و در نقطه مقابل، کور سوی امیدهای باطل و خیال خام نظام سلطه، کاملاً به یأس و ناامیدی مبدل گردد
به شکرانه ی این نعمات عظیم  و مشخصاً حضور آگاهانه و مسئولانه مردم در انتخابات روز 28 خرداد ماه که نشان دهنده ی اقتدار، وفاداری، ولایت پذیری و میهن دوستی آنان می باشد سر بر آستان حضرت دوست می سایم و خاضعانه شکر گذار و منت پذیر خدای بزرگ می باشم
از صمیم قلب انتخاب حضرت آیه الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،، دیگر کاندیداهای بزرگوار و توانمندی که خود را در این عرصه به مردم عرضه نموده و زمینه حضور مردم را فراهم آوردند (انتخابات ریاست جمهوری و شوراها) همچنین منتخبین ملت در شوراهای اسلامی شهر و روستا خاصه در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و مناطق تابعه را تبریک و تهنیت و شادباش عرض می نمایم.
حال که ملت شریف علیرغم وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی و با علم به امکان ابتلاء به بیماری منحوس کرونا، حماسه ی عظیم حضور شور و شعور را رقم زدند تا برگ زرین دیگری بر تارک افتخارات این مرز و بوم بیفزایند، به یقین احساس مسئولیت بیش از پیش و از خود گذشتگی مسئولان در رأس ریاست محترم جمهور در تمامی امور را مبرهن و گوشزد می نماید که امیدواریم به فضل پروردگار اقدامات مؤثر و جهادی آیه الله رئیسی به صورت عملی و میدانی در توسعه، تولید، اشتغال، رفاه، امنیت، آرامش و بهبود زندگی عموم مردم به تحقق و تبلور برسند ان شاءالله.
در پایان لازم می دانم از خدمات و زحمات بی شائبه و مجدانه ی مجریان ، ناظران، بازرسان، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، سپاهی و تمامی عوامل و دست اندرکاران انتخابات و شوراهای نگهبان و نظارت، اصحاب رسانه و قلم،، صدا و سیما و شبکه های مختلف مجازی تشکر و قدردانی نمایم .
مزید توفیقات مسئولان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و عمل به رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت به همراه سلامتی و سربلندی همگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

                             عدل هاشمی پور

                                 خادم مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار