مرزبانی خراسان جنوبی مزین به پرچم رضوی
به گزارش خبرگزاری تابناک مزمان با ایام دهه کرامت عطر و بوی رضوی با حضور کاروان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در قرارگاه مرزبانی خراسان جنوبی پیچید. مرزبانان استان عشق و ارادت شان را باری دیگر به ساحت قدسی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و با استقبال از پرچم متبرک بارگاه آن امام همام به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۷۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 21 June 2021

کاروان حرم رضوی به مرزبانان شور و شعفی خاصی دادند تا این مرزبانان غیور از پرچم مطهر و منور حرم رضوی مدد گرفته تا مرزدارانی باشند که با تمام وجود از کیان این مرز و بوم محافظت و مراقبت کنند.
میهمانانی که موجب شدند عشق شوق از دیدگان میزبانش جاری شود، اشک شوق دیدار با خادمان حرم مطهر رضوی، اشک شوق شمیم حرم امام مهربانی ها و امروز مرزبانان استان برای مرزبانی از مرزهای این خطه از ایران اسلامی کارشان را با مدد از امام رضا(ع) آغاز کردند.
مدح و بیان فضیلت های امام رضا(ع)، زیارت پرچم متبرک و بوسه بر آن، اشک شوق و عشق، دعای مریضان و خواستار شفا برای آنها از امام رضا(ع) از صدها کیلومتر فاصله نشانگر ارادت ویژه مردم این خطه کویری به امامان است.
در پایان این مراسم معنوی نیز کتابت کامل قرآن کریم با خط نستعلیق توسط سرهنگ قاسم پور یکی از نیروهای پایور مرزبانی انجام شده رونمایی شد و این کتاب دومین جلدی است که طی پنج سال گذشته کتابت شده است.
همچنین به هر کدام از نیروهایی که نامی از القاب امام رضا(ع) دارند نیز به یُمن ورود پرچم منور رضوی یک روز تشویقی داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار